Aethas Sunreaver

Z Wowpedia
NeutralArchmage Aethas Sunreaver
Image of Archmage Aethas Sunreaver
Tytuł

<Kirin Tor>

Rasa

Blood elf (Humanoid)

Poziom

80 Elite

Klasa
Życie

5,040,000

Mana

4,407,000

Przynależność
Stanowisko

Członek Rady Sześciu

Lokacja

Arcymag Aethas Sunreaver jest jednym z członków Rady Sześciu - organu rządzącego Kirin Tor. Stoi on obok Rhonina i arcymag Modery w Fioletowej Cytadeli. Dzielnica przeznaczona dla Hordy w tym mieście, Sanktuarium Sunreavera zostało nazwane na jego cześć. Wskazuje to jesto wysoką pozycję w Kirin Tor. Prawdopodobnie jest on tym, który stałsię członkiem Rady z ramienia krwawych elfów po odejściu Kael'thasa.

Jego projekcja przebywa na Smoczym Cmentarzysku w fortecie Hordy Młot Aggmara.

Questionmark-medium.png
Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda. Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!

W przeciwieństwie do swej odpowiedniczki w Przymierzu Vereesy Windrunner, która należy do frakcji Srebrzysty Pakt, frakcją Aethasa jest Kirin Tor, a nie Sunreaverzy. Jest tak prawdopodobnie dlatego, że jest on członkiem Rady Sześciu, co efektywnie czyni go jednym z władców Dalaranu, podczas gdy Vereesa jest jedynie żoną Rhonina i tylko przez małżeństwo jest związana z Kirin Tor.

Patch 3.2[edytuj | edytuj kod]

Od patcha 3.2 Aethas Sunreaver nosi tabard Sunreavera i wciąż jest sprzymierzony z Kirin Tor.

Linki zewnętrzne[edytuj | edytuj kod]