Ahn'Qiraj: The Fallen Kingdom

Z Wowpedia
NeutralAhn'Qiraj: Upadłe Królestwo
Poziomy: N/A
Aqpreview3.jpg
Rasy
Ustrój polityczny

Monarchia absolutna

Główne osady
Przynależność
Lokacja

Południowo-zachodni Kalimdor

Poniższy artykuł dotyczy krainy w grze. Aby znaleźć informacje o Ahn'Qiraj, zobacz hasło Ahn'Qiraj.

Ahn'Qiraj: Upadłe Królestwo to szczątki niegdyś potężnego królestwa Ahn'Qiraj, obejmujące zewnętrzną część miasta Ahn'Qiraj: całość Ruin Ahn'Qiraj oraz naziemną część Świątyni Ahn'Qiraj. Ponadto znajduje się tu obszar w południowej części, na zachód od komnat Ossirianaa i Ayamiss, gdzie znaleźć można zniszczone wieże, mury oraz obsydianową statuę podobną do wejścia do Świątyni Ahn'Qiraj.

Za komnatą Wieszcza Skerama znajduje się niewidzialny mur uniemożliwiający wejście do samej Świątyni. Kraina jest jednak jedynie cieniem dawnej siebie, nie posiadając żadnych NPC poza tymi związanymi z instancjami czy interaktywnych obiektów. Silithus rozciąga się aż za Skarabeuszowy Mur, mniej więcej do połowy drogi między bramą a kamieniem spotkań.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Ahn'Qiraj to miasto-państwo Qirajich zlokalizowane w południowej części Silithus. Niegdyś było stacją badawczą tytanów prowadzoną przez Tol'virów, którzy więzili C'Thuna, by później ustąpić miejsca Aqir, którzy przeobrazili się w Qirajich, na których czele stali Bliźniaczy Cesarze: Vek'nilash i Vek'lor. Po Wojnie Ruchomych Piasków królestwo zostało zapieczętowane na granicy Skarabeuszowego Muru i dopiero w ostatnich latach zostało ponownie otwarte. Po Wojnie Ahn'Qiraj ogrzy mag Cho'gall znalazł tu schronienie, by poświęcić Med'ana i użyć jego ogromnej mocy do wskrzeszenia C'Thuna. Med'anowi udało się jednak pokonać ogra, grzebiąc go pod gruzami miasta. Podczas światowego wydarzenia z okazji Kataklizmu okazało się, że niektórzy Qiraji wciąż żyją w mieście, a nawet wielbią Cho'galla.

Geografia[edytuj | edytuj kod]

Jest to duża kraina pełna ruin, leżąca na południowo-zachodnim krańcu Kalimdoru.

Ahn'Qiraj: Upadłę Królestwo to lokalizacja dwówch instancji rajdowych: Ruins of Ahn'Qiraj:Ruiny Ahn'Qiraj oraz Świątynia Ahn'Qiraj.

Mapa i subregiony[edytuj | edytuj kod]

WorldMap-AhnQirajTheFallenKingdom.jpg

Lochy[edytuj | edytuj kod]

Ahn'Qiraj
Nazwa lochu Poziom Wielkość drużyny
Ruins of Ahn'Qiraj 60+ 10-osobowa
Temple of Ahn'Qiraj 60+ 40-osobowa

Krainy przyległe[edytuj | edytuj kod]

Nazwa krainy Frakcja Poziom Kierunek Dostęp
Silithus Neutral 15.gif 55-60 Północ Pieszo
Uldum Neutral 15.gif 83-84 Wschód Za pomocą latającego wierzchowca

Ważni NPC[edytuj | edytuj kod]

Jedyni NPC występujący w krainie to ci, którzy zlecają zadania związane z instancjami Ahn'Qiraj:

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Główny artykuł: Ahn'Qiraj: The Fallen Kingdom quests

Obecnie jedyne zadania dostępne w krainie są związane z instancjami rajdowymi Ahn'Qiraj.

Surowce[edytuj | edytuj kod]

Brak

Dzikie stworzenia[edytuj | edytuj kod]

Brak

Stworzonka

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • W krainie obecnie nie ma nic ciekawego, lecz dodatkowa zawartość może zostać dodana później.
  • Na wybrzeżu na południowym skraju krainy znajduje się duża jaskinia, dostępna jedynie dzięki latającemu wierzchowcowi lub z wody. W jaskini przebywa Andrestrasz.
  • potężna silithidka składająca jaja w pokoju Buru Szydercy pozostaje nieaktywna.

Zmiany w uaktualnieniach[edytuj | edytuj kod]

  • Hotfix (2010-12-08): "Gracze znów otrzymują widmowego latającego wierzchowca po śmierci w Ahn'Qiraj: Upadłym Królestwie."
  • Cataclysm Aktualizacja 4.0.3a (2010-11-23): Dodano.