Allerian Stronghold

Z Wowpedia
AllianceForteca Alleriańska

Allerian.jpg

Typ

Miasteczko

Przywódca
Rasy
Język
Powiązania
Lokacja

Wschodni Las Terokkar

Charakterystyka
Instytucje

Done.gif Karczma          Done.gif Poczta

Done.gif Stajnia

Done.gif Kowadło&Kuźnia

Undone.gif Bank       Undone.gif Dom aukcyjny

Podróż

Done.gif Loty
Undone.gif Transport masowy
Undone.gif Portale

Status

Aktywne

Źródła: World of Warcraft: The Burning Crusade

Forteca Alleriańska to miasteczko Przymierza w Lesie Terokkar. Nazwano je na cześć Allerii Windrunner, która jednak tu nie mieszka. W mieście mieszka duża populacja wysokich elfów i można tu zobaczyć jedne z nielicznych przykładów architektury wysokich elfów występujących w grze.

Podczas ekspedycji Sojuszu do Draenoru, Danath poprowadził oddział na polowanie na Ner'zhula. W Lesie Terokkar opadli jednak z sił i założyli obóz, by przeczekać noc. Talthressar i Herrick zgodzili się, że należy uczcić poświęcenie Wildhammerów, wyznaczając miejsce, gdzie obecnie stoi Forteca. Talthressar powiedział, że jest ona symbolem przymierza pomiędzy elfami, ludźmi i krasnoludami.

Połączenia lotnicze[edytuj | edytuj kod]

Mieszkańcy[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Po wypiciu alkoholu gracze będą mogli zobaczyć w okolicy fortecy różowe elekki. Jest to nawiązanie do filmu Dumbo, w którym główny bohater przypadkiem się upił i zobaczył w halucynacjach Różowe Słonie.
  • Po wykonaniu zadania [65] Quest:The Final Code gracz otrzyma beczkę [Brightsong Wine]. Poza tym Forteca nie posiada zapasów alkoholu.