Please take a moment to fill out this survey on your gaming habits!

Azshara Crater

Z Wowpedia

Krater Azshary - był planowanym polem bitewnym znajdującym się w Azsharze. Obecnie jest jedną z zamkniętych stref, niedostępną dla graczy. Nie ma tam żadnych NPC, ani obiektów (sprawdzone: TBC).

Umiejscowienie[edytuj | edytuj kod]

Swoim stylem, Krater Azshary przypomina pole bitewne takie jak Alterac Valley. Tekstura terenu przypomina tą z krainy Azshara, pokrytą drzewami, roślinnością, występują tutaj nawet profesjonalne budowle.
Podzielona jest na:

  • Bazę Hordy
  • Bazę Przymierza
  • Centralne ruiny

Prawdopodobnie miała być wykorzystana w przyszłości jako pole bitewne, ale jak dotąd znamy ją jako strefę zamkniętą. Być może centralne ruiny miały być oblegane przez Elfy, sądząc po posągu, który znajduje się w tej lokacji.

Dostępność[edytuj | edytuj kod]

Całkowicie niedostępne dla graczy. Administracja może się tam dostać specjalną komendą.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Po śmierci zostajemy przeniesieni do Healer Spirit w Alterac Mountains. Po zbliżeniu się do miejsca, w którym znajduje się nasze ciało otrzymujemy komunikat: "You must enter to instance to recover your corpse", co oznacza, że nasze ciało znajduje się w instancji i aby się wskrzesić należy wejść do jej środka. Jedno ale: w okolicy nie ma żadnego wejścia, bo nasze ciało znajduje się na środku jeziora Lordamere Lake.
  • W czasie przemierzania Krateru można natknąć się na białe pole tekstur, na którym niczego nie ma, lecz na mini mapie można ujrzeć napis "Zug Zug", co w języku orków jest odpowiednikiem O.K.