Blackwing Lair

Z Wowpedia
Blackwing Lair
Blackwing, BWL
Blackwing Lair loading screen.jpg
Lokacja
Rasy

Ostatni boss
Informacje o instancji
Zalecany poziom

60+ (min 55)

Limit graczy

40

Klucz

Blackwing Lair (ang. Gniazdo Czarnego Skrzydła) jest 40 osobową instancją położoną głęboko w Blackrock Mountain, nawet za Upper Blackrock Spire. Pojawiła się wraz z patchem 1.6.0 i wymaga wykonania poprzedzającego questa, Blackhand's Command, aby wejść. Tam Nefarian planuje zakończenie panowania Ragnarosa na Azeroth.

Historia[edytuj | edytuj kod]

  Blizz construction sign.png Ten artykuł wymaga uzupełnienia. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i dodać brakujące informacje, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

Wymagania[edytuj | edytuj kod]

Aby wejść do Blackwing Lair musisz mieć co najmniej 55 level oraz być zestrojonym. Aby zostać zestrojonym musisz zabić Scarshield Quartermaster, którego można znaleźć w pobliżu Orb of Command ( Jest on w pierwszym korytarzu, który napotkasz kierując się w stronę pokoju z Orbem. Skręć w lewo, a zobaczysz jego i dwóch strażników). Kiedy już zabijesz Quartermastera podnieś Blackhand's Command, który zaczyna zadanie. W zadaniu musisz dojść do końca Upper Blackrock Spire i dotknąć pochodni ( znajduje się za Generałem Drakkisath). Napiętnuje cię to Mark of Drakkisath oraz pozwoli użyć Orb of Command by wejść do Blackwing Lair.

Lokalizacja[edytuj | edytuj kod]

Wejście do Blackwing Lair znajduje się w Upper Blackrock Spire kilka zakrętów po pomieszczeniu z Rend'em Blackhand. Można jednak pójść skrótem, wystarczy skręcić w lewo na rozdwojeniu przed portalem do UBRS i użyć Orb of Command. Przed wejściem do skrótu zalecane jest ubicie mobów, które rodzą się koło orba. Użycie skrótu wymaga ukończenia Neutral 15.gif [60] Quest:Blackhand's Command. Jeżeli zginiesz w Blackwing Lair możesz odzyskać ciało poprzez 2 portale :

  • Wbiegając do portalu Blackrock Spire
  • Wbiegając do pokoju z Orb of Command

Zasoby[edytuj | edytuj kod]

  • Elementium Ore - Rare drop

Populacja instancji[edytuj | edytuj kod]

Moby[edytuj | edytuj kod]

Bossowie Blackwing Lair

Bossowie[edytuj | edytuj kod]

Drop[edytuj | edytuj kod]

6 z 8 części T2 ( Chest, Shoulders, Hands, Feet, Wrists i Belt), pozostałe 2 wypadają z Onyxi ( Head ) i Ragnaros ( Pants ). Znajdziemy tam też wiele innych epickich przedmiotów.

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

Drama, gildia Alliance ( US ), która gra na serwerze Shattered Hand była pierwszą gildią, która wyczyściła Blackwing Lair, następnie przenieśli się na Korgath.

Gdy twoja gildia opanuje Blackwing Lair, powinniście spróbować sił w Temple of Ahn'Qiraj.

Po wyjściu dodatku The Burning Crusade, pewność tej instancji oraz Molten Core stały się niepewne. Zwyczajny przedmiot z Outland jest porównywalny statystykami do Tier 2 (zdobywanymi właśnie z Blackwing Lair) i jest łatwiejszy do zdobycia.

Źródła strony[edytuj | edytuj kod]

http://www.wowwiki.com