Bloodhoof Village

Z Wowpedia
HordeBloodhoof Village

Bloodhoof Village.jpg

Typ

Village

Populacja

1,000

Przywódca
Rasy
Język
Lokacja

Centralne Mulgore

Charakterystyka
Instytucje

Done.gif Karczma          Done.gif Poczta

Done.gif Stajnia

Done.gif Kowadło&Kuźnia

Undone.gif Bank       Undone.gif Dom aukcyjny

Nauczyciele

Done.gif Klasy
Done.gif Profesje

Status

Aktywna

Źródła: Lands of Mystery, strona.40
Bloodhoof Village widziana nocą z Stonebull Lake

Nazwana na cześć wodza Taurenów Wioska Krwawego Kopyta wyróżnia się tym, że była pierwszą stałą osadą założoną na płaskim, otwartym terenie, zamiast na szczycie mesy. Jest to istotne, ponieważ stanowi zabezpieczenie Taurenów w ich nowej ojczyźnie. Jest to pierwsza osada, do której przybywają młodzi Taureni po wyjściu z Obozu Narache na południu. Tutaj, młody Tauren otrzyma następny poziom szkolenia. Stanowi także ośrodek militarny, z którego żołnierze chętnie wyruszają do walki z wrogami Taurenów. Położony w centralnym Mulgore, stanowi centrum handlu i poszukiwań zanim poszukiwacze przygód wyruszą do Thunder Bluff na północy. Wioska Krwawego Kopyta, jest również głównym miejscem, gdzie dzikie kodo są oswajane i sprzedawane jako wierzchowce dla młodych Taurenów.

Cairne Bloodhoof sam chętnie pomógłby rozwijać się początkującym wioską, ale obowiązki wobec ludu trzymają go w stolicy Thunder Bluffie. Na jego miejsce wysłał syna, Bainego, aby poprowadził wieś i chronił ją przed niebezpieczeństwami. Podczas, gdy Baine skupia się na sprawach codziennych, wszelkie potrzeby duchowe i szkolenie młodych Taurenów zaspokajane są przez Zarlmana Dwa Księżyce.

NPC z wioski Krwawego Kopyta[edytuj | edytuj kod]

Dający zadania[edytuj | edytuj kod]

Trenerzy klasowi[edytuj | edytuj kod]

Trenerzy Profesji[edytuj | edytuj kod]

Kupcy[edytuj | edytuj kod]

Usługi różne[edytuj | edytuj kod]

Inni[edytuj | edytuj kod]