Darnassus (faction)

Z Wowpedia
AllianceDarnassus
NightElfCrest.jpg
Przywódca
Pozostali przywódcy
  Poprzedni
Rasy
Stolica
Baza działań
Reputacja
Kwatermistrz
Nagrody
Status

Aktywna

Tabard

Darnassus Tabard.jpg

Jeśli szukasz miasta, zobacz Darnassus.

Darnassus to frakcja związana z Darnassus, stolicą nocnych elfów. Najwyższa kapłanka, Tyrande Whisperwind przebywa w Świątyni Księżyca, otoczona przez inne siostry Elune.

Reputacja[edytuj | edytuj kod]

Za większość oferowanych zadań w Teldrassil, Mrocznym Wybrzeżu, Jesionowej Kniei, Górach Kamiennego Szponu, Feralas oraz Tysiącu Igieł można otrzymać reputację w Darnassus.

Kwatermistrzyni Darnassus, Kapłanka księżyca Lasara[36.6, 49.0], znajduje się tuż obok mistrza lotów w Darnassus. Bez względu na poziom reputacji sprzedaje  [Darnassus Tabard], którego można użyć do zdobywania reputacji w lochach.

Codzienne kulinarne i wędkarskie zadania za które otrzymamy reputację są dostępne w Darnassus. Wędkarskie zadania można otrzymać od Astaii [48.8, 61.0] znajdującej się w Ogrodach Świątynnych, a zadania kulinarne od Alegorna [50.0, 36.6], którego można znaleźć w Tarasie rzemieślników.

Reputację można także zdobyć rywalizując w Argent Tournament (wymagany 80 poziom) lub używając Darnassus Writ of Commendation z Molten Front (wymagany 85 poziom).

exalted z Darnassus jest jednym z wymagań by otrzymać tytuł Ambassadora Przymierza.

Nagrody[edytuj | edytuj kod]

Na poziomie reputacji revered, kapłanka księżyca Lasara sprzedaje unikalną 16-miejscową sakwę.

Na exalted, kapłanka księżyca Lasara sprzedaje płaszcze na 35 poziom, dla graczy spoza rasy nocnych elfów umożliwia kupno i jazdę na Saber Szablokotach (Nocne elfy mogą jeździć na nich bez względu na poziom reputacji). Darnassiańskie szablokoty można zakupić u Lelanai[42.6, 32.8] w Enklawie Cenarionu w Darnassus. Nieuzbrojone szablokoty są dostępne od 20 poziomu, natomiast uzbrojone od 40.

Przedmiot Koszt Typ
Revered  [Darnassian Satchel] 10s Sakwa
Exalted  [Mantle of Darnassus] 1g 90s 31c Płaszcz
 [Cape of Darnassus] 1g 89s 60c Płaszcz
 [Shroud of Darnassus] 1g 88s 86c Płaszcz
Exalted
(dla graczy spoza Nocnych elfów)
Reins of the Spotted Frostsaber 1g Wierzchowiec
Reins of the Striped Dawnsaber 1g Wierzchowiec
Reins of the Striped Frostsaber 1g Wierzchowiec
Reins of the Striped Nightsaber 1g Wierzchowiec
Reins of the Swift Frostsaber 10g Wierzchowiec
Reins of the Swift Mistsaber 10g Wierzchowiec
Reins of the Swift Stormsaber 10g Wierzchowiec

Linki zewnętrzne[edytuj | edytuj kod]