Death knight glyphs

Z Wowpedia
Klasy Death knight Druid Hunter Mage Monk Paladin Priest Rogue Shaman Warlock Warrior
Opis klasy Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Zaczynając: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Taktyki: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Rasy grywalne: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Zadania: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Umiejętności: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Talenty: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Glify: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Nauczyciele: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Zestawy zbrój: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Poradnik PvE: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Poradnik PvP: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Użyteczne Makra: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr

Glify dla dostępne dla rycerza śmierci tworzone przy użyciu inskrypcji.

Większe glify[edytuj | edytuj kod]

Glif Poziom Funkcja
[Glyph of Anti-Magic Shell] 55 Zwiększa czas trwania czaru Anti-Magic Shell o 2 sekundy.
[Glyph of Heart Strike] 55 Umiejętność Heart Strike zmniejsza prędkość poruszania się wroga o 50% na okres 10 sekund.
[Glyph of Dancing Rune Weapon] 55 Zwiększa czas trwania umiejętności Dancing Rune Weapon o 5 sekund.
[Glyph of Dark Death] 55 Zwiększa obrażenia zadawane przez czar Death Coil o 15%.
[Glyph of Disease] 55 Umiejętność Pestilence odświeża czas trwania chrób nałożonych na cel do ich maksymalnego czasu trwania.
[Glyph of Howling Blast] 55 Umiejętność Howling Blast dotyka cel również umiejętnością Frost Fever.
[Glyph of Hungering Cold] 55 Użycie umiejętności Howling Blast zmniejsza koszt użycia czaru Hungering Cold o 40 punktów mocy runicznej.
[Glyph of Blood Strike] 55 Umiejętność Blood Strike wyrządza dodatkowe 20% obrażeń spętanym celom.
[Glyph of Bone Shield] 55 Dodaje dwa dodatkowe ładunki do umiejętności Bone Shield.
[Glyph of Unholy Blight] 55 Wydłuża czas trwania umiejętności Unholy Blight o 10 sekund.
[Glyph of Chains of Ice] 55 Umiejętność Chains of Ice zadaje również 144-150 obrażeń od Zimna powiększone o siłę ciosu.
[Glyph of Dark Command] 55 Zwiększa szansę poprawnego zadziałania umiejętności Dark Command o 8%.
[Glyph of Death and Decay] 55 Czar Death and Decay zadaje 20% więcej obrażeń.
[Glyph of Death Grip] 55 Zadając cios ostateczny postaci, na której możesz zdobyć doświadczenie lub honor, czas chłodzenia umiejętności Death Grip zostaje wyzerowany.
[Glyph of Death Strike] 55 Zwiększa obrażenia zadawane czarem Death Strike o 2% na każde 2 posiadane w tym czasie punkty mocy runicznej (do maksymalnego poziomu 25%). Moc runiczna nie jest pochłaniana przez ten efekt.
[Glyph of Frost Strike] 55 Reduces the cost of your Frost Strike by 8.
[Glyph of the Ghoul] 55 Your Ghoul receives an additional 40% of your Strength and 40% of your Stamina.
[Glyph of Icebound Fortitude] 55 Icebound Fortitude now grants at least 30% damage reduction, regardless of defense skill.
[Glyph of Icy Touch] 55 Użycie umiejętności Icy Touch generuje dodatkowe 10 punktów mocy runicznej.
[Glyph of Plague Strike] 55 Umiejętność Plague Strike zadaje dodatkowe 20% obrażeń.
[Glyph of Obliterate] 55 Umiejętność Obliterate zadaje dodatkowe 20% obrażeń.
[Glyph of Rune Strike] 55 Zwiększa szansę ciosu krytycznego przy użyciu umiejętności Rune Strike o 10%.
[Glyph of Rune Tap] 55 Zwiększa leczenie umiejętności Rune Tap o 10% oraz również leczy drużynę na poziomie 10% ich maksymalnego zdrowia.
[Glyph of Scourge Strike] 55 Umiejętność Scourge Strike ma 25% szans na wywołanie umiejętności Blood Plague i Frost Fever.
[Glyph of Strangulate] 55 Skraca czas chłodzenia umiejętności Strangulate o 20 sekund.
[Glyph of Unbreakable Armor] 55 Zwiększa liczbę obrażeń pochłanianych przez umiejętność Unbreakable Armor o 20%.
[Glyph of Vampiric Blood] 55 Wydłuża czas trwania umiejętności Vampiric Blood o 10 sekund.

Mniejsze glify[edytuj | edytuj kod]

Glif Poziom Funkcja
[Glyph of Corpse Explosion] 55 Każdy cel zabity przy użyciu umiejętności Corpse Explosion również wybucha. Efekt nie występuje częściej niż raz na 6 sekund.
[Glyph of Blood Tap] 55 Umiejętność Blood Tap nie zadaje obrażeń rzucającemu.
[Glyph of Death's Embrace] 55 Umiejętność Death Coil generuje 20 punktów mocy runicznej, gdy jest używana do leczenia.
[Glyph of Horn of Winter] 55 Umiejętność Horn of Winter trwa 60 sekund dłużej.
[Glyph of Pestilence] 55 Zasięg umiejętności Pestilence zwiększa się o 5 jardów.
[Glyph of Raise Dead] 55 Użycie umiejętności Raise Dead nie wymaga już używania reagentów.
Glify
Rycerz śmierci · Druid  · Łowca · Mag · Paladyn · Kapłan · Łotrzyk · Szaman · Czarnoksiężnik · Wojownik
Inskrypcja · Receptury Inskrypcji · Pomniejsze badanie inskrypcyjne