Dreadlord

Z Wowpedia
Upiorni Lordowie

Upiorni Władcy - potężni i bezlitośni wojownicy Płonącego Legionu. Tak jak większość demonów podlegają Archimonde i Kil'jaedenowi . Najważniejszym z Upiornych Władców był Tichondrius, który został jednak pokonany przez Illidana, który wchłonął moc czaszki Gul'Dana. Zadanie to zlecił mu Arthas Menethil. Upiorni Władcy w walce nie używali broni. Walczyli natomiast wielkimi szponami wystającymi z rąk i potężnymi zaklęciami. Upiorni Władcy uwielbiali manipulować innymi istotami ale nigdy nie dawali sobą manipulować (za wyjątkiem ich władców - Archimonde i Kil'jaedena). Jednakże Sylvanas Windrunner (Królowej Banshee) udało się uczynić Varimathrasa swoim sługą.

Zdolności[edytuj | edytuj kod]

Upiorni Lordowie w walce używali demonicznych zaklęć. Ich umiejętności w Warcraft III:

  1. Rój ścierwojadów - przywołuje hordę nietoperzy atakujących wszystkich nieprzyjaciół na swojej drodze.
  2. Wampiryczna aura - wszystkie pobliskie jednostki sojusznicze wraz z zadawaniem obrażeń wrogom będą odzyskiwać punkty zdrowia.
  3. Uśpienie - Usypia wrogą jednostkę.
  4. Inferno - Przywołuje z nieba Infernala. Najpotężniejszy z czarów Upiornych Władców. Dostępny dopiero od 6 poziomu.

Z jednej z misji Nieumarłych w Warcraft III: The Frozen Throne, gdy Detheroc przejął kontrolę nad Lordem Garithosem można wywnioskować, że Upiorni Władcy posiadali umiejętności hipnotyczne - potrafili przejmować kontrolę nad innymi istotami.