Engineering

Z Wowpedia

Engineering (pol. Inżynieria)jest profesją która pozwala jej użytkownikowi tworzyć różne wysoko technologiczne przedmioty i materiały wybuchowe. Większość komponentów inżynier czerpie z górnictwa, więc połączenie tych dwóch profesji jest bardzo korzystne. Niestety, nie licząc petów i pomocników których źródłem może być jedynie engineering, nie jest to profesja przynosząca jakieś szczególne dochody. Tym bardziej, że niemal wszystko co zrobi inżynier jest do jego własnego użytku. Przy zwiększeniu się umiejętności do pewnego poziomu, gracz ma do wyboru nauczenie się gnomiej inżynierii lub gobliniej.

Rodzaje przedmiotów[edytuj | edytuj kod]

Materiały Wybuchowe[edytuj | edytuj kod]

Do tego gatunku zaliczają się bomby, dynamity i petardy, oraz wszystko inne co bazuje na prochu. Początkowo nie należą one do najsilniejszych i nie sprawdzają się w walce, jednak doświadczony inżynier potrafi tworzyć śmiercionośne "bum-bumy", całkiem nieźle nadające się do rozpoczynania walki na odległość. Nie wszystkie przedmioty z tej kategorii służą do walki. Do wyjątków tych należą petardy (tworzące dosyć ładne wybuchy) i ładunki do wysadzania zamków (bardzo przydatne dla innych klas niż łotrzyk).

Amunicja[edytuj | edytuj kod]

Jak sama nazwa wskazuje, są to pociski do broni palnej. Nie ma w nich nic szczególnego, ale dla osoby używającej karabinów oznacza to koniec kupowania amunicji w sklepach.

Broń Palna[edytuj | edytuj kod]

Broń tworzona głównie z myślą o hunterach

Gadżety[edytuj | edytuj kod]

Urządzenie wskrzeszające zmarłych kolegów, trinkety lub wabiki na ryby. Ciekawa kategoria w której znajdują się różne pomocne przedmioty.

Ubrania[edytuj | edytuj kod]

Gogle, rakietowe buty, kaski. Część z nich posiada specjalne zdolności. Może założyć je jedynie inżynier.

Towarzysze[edytuj | edytuj kod]

Mechaniczne wiewiórki i żaby, manekiny, miniaturowe czołgi, chodzące miny. Towarzysze naprawdę bardzo się przydają a tych nie walczących bardzo łatwo jest sprzedać na aukcji.

Ulepszenia[edytuj | edytuj kod]

Są to np. lunety zwiększające obrażenia broni palnych.

Inne[edytuj | edytuj kod]

Nie zaklasyfikowane przedmioty. Jednym z ciekawszych jest latająca maszyna i teleportery, inne wymagają korzystania z odmiennej profesji.