Everlook

Z Wowpedia
NeutralEverlook

Everlook-Night.jpg

Typ

Miasto

Populacja

3,000

Rasy
Powiązania
Organizacje
Lokacja

Centralna Zimowiosna

Charakterystyka
Instytucje

Done.gif Karczma          Done.gif Poczta

Done.gif Stajnia

Done.gif Kowadło&Kuźnia

Done.gif Bank       Done.gif Dom aukcyjny

Podróż

Done.gif Loty
Undone.gif Transport masowy
Undone.gif Portale

Źródła: Lands of Mystery, 23-26

Everlook to kupieckie miasteczko goblinów z Steamwheedle Cartel. Leży na skrzyżowaniu dróg handlowych w Zimowiośnie.

Jest to ostatni punkt cywilizacji przed szczytem Hyjal. Rządzone przez gobliny jako kupiecki posterunek oficjalnie jest neutralne wobec wszystkich. Mimo tego, pielgrzymi upoważnieni do podróży do Drzewa Świata mogą się tu zatrzymać, w innym wypadku jest to najdalsze miejsce w jakie mogą dostać się podróżnicy bez zezwolenia Nocnych Elfów. Everlook mógłby oferować imponujący widok na Kalimdor, gdyby nie to, że na tak dużej wysokości chmury stale zakrywają niższe partie góry.[1]

Everlook jest jedynym większym posterunkiem goblinów w północnym Kalimdorze, służy z kilku przyczyn. Po pierwsze, jest bazą dla goblińskich górników wydobywających thorium i arkanit, jako że Winterspring posiada kilka z nielicznych, niewykorzystanych złóż tych materiałów na kontynencie. Po drugie, służy jako centrum handlu między Przymierzem, a Hordą. Podczas gdy Everlook nie jest tak bezpieczne jak Księżycowa Polana, generalnie Przymierze i Horda traktują się tu całkiem znośnie. Dodatkowo, Everlook jest częstym punktem odpoczynku i uzupełnienia zapasów dla wiernych, którzy odbywają pielgrzymkę przez Zimowiosnę na szczyt Hyjal. Miasteczko jest także posterunkiem Bractwa Thorium, grupy obłudnych Czarnorycich, którzy uważają się za najlepszych istniejących kowali. Prowadzeni przez Malyfousa Darkhammera, bractwo sprzedaje swoje dobra z thorium za niedorzeczne pieniądze.[2]

Flight Paths[edytuj | edytuj kod]

Everlook z głównej bramy.
Neutral Księżycowa Polana
Alliance 15.png Polana Szponiasta Gałąź, Spaczony Las
Horde 15.png Irontree Clearing, Spaczony Las
Horde 15.png Orgrimmar, Durotar
Horde 15.png Wybrzeże Bilgewater, Azshara

NPC w Everlook[edytuj | edytuj kod]

Kupcy
Inne postacie
Strażnicy

Reputacja[edytuj | edytuj kod]

Reputacja dla Everlook i Steamwheedle Cartel jest głównie zdobywana podczas wykonywania zadań w Zimowiośnie. Posiadanie reputacji Przyjazny lub wyższej sprawia, że strażnicy pomogą Ci w przypadku zainicjowanej przemocy wobec Ciebie.

Hated Hostile Unfriendly Neutral Friendly Honored Revered Exalted Rep Item
Quests 500 [Runecloth] x 40 and [Coal] x 4
25 [Water Elemental Core] x6
25 [Miniaturization Residue] x10
Mobs 2.5 12.5 Rep for Named NPCs
2.5 7.5 Rep for Named NPCs
2.5 12.5 Rep for Named NPCs
2.5 12.5 Rep for Named NPCs
2.5 Tylko te w Dolinie Dławiących Pnączy

See Mobs which affect reputation with Steamwheedle Cartel.

Notes[edytuj | edytuj kod]

  • Everlook jest dosyć podobne do Gadgetzanu w architekturze, są tu też zarówno trasy lotu Hordy i Przymierza, ulokowane za bramami miasteczka. Jest tu także przedstawiciel domu aukcyjnego w Gadgetzan.
  • Mistrz stajni Everlook również znajduje się za murami, zamiast - jak zazwyczaj - na przeciwko karczmy.
  • Wiele wysoko poziomowych schematów Inżynierstwa można kupić w Everlook. Goblińscy inżynierowie mogą nauczyć się za darmo w Everlook schematu, który umożliwia stworzenie ozdoby teleportującej do Everlook.
  • Wielu odwiedzających zauważa tapetę z pingwinem w kilku budynkach.
  • Ponadto, co może nie być prawdą, Everlook może być odniesieniem do Overlook z książki Stephen Kinga Lśnienie, ponieważ obie nazwy brzmią podobnie i w obu panuje śnieżna pogoda.

Przypisy[edytuj | edytuj kod]