Frosthold

Z Wowpedia
AllianceFrosthold

Frosthold.jpg

Typ

Miasteczko

Przywódca
Rasy
Język
Powiązania
Organizacje
Lokacja
Charakterystyka
Instytucje

Done.gif Karczma          Done.gif Poczta

Done.gif Stajnia

Undone.gif Kowadło&Kuźnia

Undone.gif Bank       Undone.gif Dom aukcyjny

Podróż

Done.gif Loty
Undone.gif Transport masowy
Undone.gif Portale

Status

Aktywne

Źródła: Wrath of the Lich King

Frosthold to miasteczko sprzymierzonych z Przymierzem Dzieci Mrozu, znajdujące się w południowo-zachodniej części Burzowych Szczytów, na południe od Świątyni Burz i północny zachód od K3, na tej samej górze co Burzokrzyż. Jest to siedziba rasy lodowych krasnoludów i ich króla, Yorga Stormhearta. Miasteczko znajduje się w i wokół wielkiej lodowej dziury. Zamknięte wrota sugerują, że część osiedla skryta jest w zboczu górskim.

Połączenia lotnicze[edytuj | edytuj kod]

Mieszkańcy[edytuj | edytuj kod]

Handlarze i rzemieślnicy[edytuj | edytuj kod]

Zlecający zadania[edytuj | edytuj kod]

Dodatkowe postacie[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Za pomocą normalnych środków dostanie do miasta możliwe jest jedynie za pomocą latającego wierzchowca.
  • Gracze Przymierza mogą podjąć w K3 zadanie When All Else Fails. W jego ramach zostaną oni przetransportowani rakietą do Frostholdu, gdzie zadanie się kończy.
  • Możliwe jest odkrycie lokalizacji Frostholdu na mapie bez używania latania. Należy przejść przez Przesmyk Rohemdalski i strategicznie umrzeć, by wskrzesić się na wyższej półce. Nie jest możliwe faktyczne wejście do miasta za pomocą tej metody, jednak pozwala ona wypełnić osiągnięcie Money achievement.png Explorer Storm Peaks.