Garadar

Z Wowpedia
HordeGaradar

Garadar aerial II.jpg

Garadar widziane z lotu ptaka.

Typ

Miasto

Przywódca
Rasy
Język
Religia
Powiązania
Lokacja

Północny Nagrand [56, 34]

Charakterystyka
Instytucje

Done.gif Karczma          Done.gif Poczta

Done.gif Stajnia

Done.gif Kowadło&Kuźnia

Undone.gif Bank       Undone.gif Dom aukcyjny

Nauczyciele

Undone.gif Klasy
Undone.gif Profesje

Podróż

Done.gif Loty
Undone.gif Transport masowy
Undone.gif Portale

Status

Aktywny

Źródła: Burning Crusade

Garadar, dom ojczysty Mag'har, zlokalizowany jest w północnym Nagrandzie.[56, 34] Osadę zbudowano kilka lat przed przybyciem Kil'jaedena jako obóz dla objętych kwarantanną orków chorych na czerwoną ospę.[1] Nazwa pochodzi od Garada, ojca Durotana i dziadka Thralla.[2] Dowódcą wojsk miasta jest Garrosh Hellscream, syn Groma. Wyleczony on został przez Jorina Deadeye'a, syna Kilrogga. Duchowym przywódcą Mag'har jest Czcigodna Matka Geyah, matka Durotana i babcia Thralla, która rezyduje w dużym, okrągłym budynku, który służy jako karczma. Jest tu również Mistrz Lotów dla Hordy, łączący Garadar z resztą Rubieży.

Po rozwiązaniu sprawy ze wzburzonymi przodkami w Nagrand, Thrall przybywa do Garadaru w towarzystwie jego naczelnego doradcy - Drek'Thara oraz oddziału swojej straży.

Usługi[edytuj | edytuj kod]

  • Mistrz Lotów - Gursha - jest w północnej części miasta, w karczmie.
  • Naprawy zapewnia Osrok Niewzruszony — stoi on niedaleko wielkiego ogniska, na południe od karczmy.

Podróż[edytuj | edytuj kod]

Loty[edytuj | edytuj kod]

Horde 15.png Strażnica Sokoła
Horde 15.png Zabra'jin
Neutral Miasto Shattrath

NPC[edytuj | edytuj kod]

Strażnicy

Notatki[edytuj | edytuj kod]

  • Musisz być co najmniej neutralny z Mag'har, by móc rozmawiać z NPC. Po więcej informacji, jak zostać neutralnym, zobacz Mag'har.
  • Garadar nie został zbudowany przed tym, gdy Draenor został roztrzaskany i stał się Rubieżami.[3] Zdaje się to zaprzeczać powszechnej wiedzy, być może oznacza to, iż swoje później wybudowano ceglane budynki, a nie wraz z chwilą jego wybudowania, gdyż w Powstanie Hordy domy orków opisane są jako namioty. Sean Copeland wyjaśnił, iż Garadar istniał zanim świat został roztrzaskany w głównej linii czasu, ale może nie być to prawdą w alternatywnym Draenorze.[4]

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]