Grelin Whitebeard

Z Wowpedia
AllianceGrelin Whitebeard
Image of Grelin Whitebeard
Płeć

Mężczyzna

Rasa

Krasnolud (Humanoid)

Poziom

5

Życie

102

Reakcja
Przynależność
Lokacja
Krewni

Grelin Whitebeard jest NPC oferującym zadania przebywającym w Dolinie Lodowej Grani, w strefie startowej krasnoludów i gnomów w Dun Morogh. Jest on bratem Senira Whitebearda.Towarzyszą mu dotknięty amnezją uczeń oraz zaginiony gnom.

Tło[edytuj | edytuj kod]

Niniejszy opis dotyczy wydarzeń sprzed Kataklizmu

Podczas zadania Alliance 15.png[4] Coldridge Valley Mail Delivery Talin Keeneye wysyła List do Grelina Whitebearda. Grelin został wysłany przez Senat z Ironforge, by zbadać zagrożenie ze strony trolli w Dolinie, a list, podpisany przez samego Króla, nakazuje mu opracowanie rozwiązania problemu.

Grelin został wysłany jedynie ze swoim bratem Senirem by rozprawić się z trollami, gdyż Senat ma ręce pełne roboty z powodu troggów. Król wydał wyraźne polecenie, a Grelin, nie chcądz zawieść swego władcy, szuka pomocy u lokalnych rekrutów.

Whitebeard wysyła poszukiwaczy przygód, by wybili trolle Zmrożonej Grzywy zamieszkujące jaskinie w południowej części Doliny Zimnej Grani, które stanowią utrapienie dla regionu.

Pewnej nocy grupa trolli napadła niestrzeżony obóz Whitebearda i ukradła jego dziennik. O złodzieju wiedział jedynie, że był on "wielkim dzikusem ze znamionami na ciele i twarzy". Okazało się, że był to Grik'nir Zimny. Odzyskawszy dziennik Grelin kończy raport i, ufając bohaterom bardziej niż swemu markotnemu uczniowi, wysyła ich do Kharanos wraz ze swoim Raportem.

Więcej wiedzy znajduje się w Liście, Dzienniku i Raporcie Grelina.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Przed World of Warcraft: Cataclysm Grelin zlecał następujące zadania:

Cytaty[edytuj | edytuj kod]

  • "Trolle zachowują się dziwnie, <imię>. Bardzo dziwnie. I ani trochę mi się to nie podoba."

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Grelin Whitebeard jest jednym z najdłużej istniejących w WoW NPC. Pojawił się już w wersji alfa gry.

Zobacz także[edytuj | edytuj kod]