Guardian pet

Z Wowpedia

Zwierzaki obronne to jeden z trzech typów zwierzaków możliwych do przyzwania/stworzenia.

  • Dołączają do walki po stronie przyzywającego, podobnie jak zwierzaki obronne, lecz nie mogą być bezpośrednio kontrolowane. Reagują, jakby miały ustawioną postawę agresywną oraz opcję podążania.
  • Są one generalnie przyzywane, w przeciwieństwie do zwykłych zwierzaków bojowych czy małych zwierzaków.

Większość zwierzaków obronnych posiada wspólny czas odnowienia wynoszący 1 minutę.

Większość nie-spożywalnych przedmiotów generujących obronnego zwierzaka nie posiada odnowienia dłuższego niż 1 minuta.

Strażnicy inżynieryjni[edytuj | edytuj kod]

Wiele zwierzaków obronnych jest tworzonych przez inżynierów.

Niektóre stworzone przy pomocy tej profesji zwierzaki są jednorazowego użytku:

Inne można użyć wielokrotnie, przeważnie występują one w formie błyskotek. Gdy zwierzaki takie zginą od obrażeń, należy poczekać do końca odnowienia, by ich użyć. Czas odnowienia waha się od 30 minut do godziny.

Poziom zwierzaków obronnych skalowany jest według poziomu umiejętności inżynieria, zwiększając stopniowo zadawane obrażenia. Liczba punktów obrażeń pozostaje jednak bez zmian.

Przedmioty strażnicze[edytuj | edytuj kod]

Zwierzaki obronne pojawiają się również z przedmiotów nie pochodzących z inżynierii:

Umiejętności klasowe[edytuj | edytuj kod]

Wiele strażników pochodzi z talentów lub przyzywanych jest poprzez pasywne umiejętności.

Zobacz także[edytuj | edytuj kod]