Gunther Arcanus

Z Wowpedia
HordeGunther Arcanus
Image of Gunther Arcanus
Płeć

Mężczyzna

Rasa

Opuszczony (Humanoid)

Poziom

53

Przynależność
Poprzednia przynależność
Lokacja
Status

Aktywny

Gunther Arcanus jest zleceniodawcą 53. poziomu, zlokalizowanym w Zaciszu Gunthera w lokacji startowej Opuszczonych w Gaju Tirisfal.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Za życia był magiem i nekromantą Kirin Tor w Dalaranie, oraz przyjacielem Bethora Icesharda i Thula Ravenclawa. Został wskrzeszony jako nieumarły sługa Plagi, jednak wyzwolił się samodzielnie z kontroli Króla Licha. Uważając, że jest jedynym nieumarłym o wolnej woli nie ufał innym, ale agenci Opuszczonych udowodnili mu, że też są wrogami Plagi. Gunther następnie dołączył do Opuszczonych, jednocząc się ze starym znajomym - Bethorem.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Usunięto z gry Elementy z tej sekcji zostały usunięte z World of Warcraft w aktualizacji 4.0.3a.

Cytaty[edytuj | edytuj kod]

Bethor Iceshard użył Klejnotu Pustki by porozumieć się z Guntherem.

Minęło wiele czasu, Bethor, przyjacielu.
Gdy czas pozwoli, musimy dłużej porozmawiać. Mamy dużo do obmówienia.
I dziękuję ci, <Name>. Bez twojej pomocy nigdy nie odkryłbym drogi w szeregi Opuszczonych.

Spekulacje[edytuj | edytuj kod]

Questionmark-medium.png
Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda. Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!
  • Pomimo, że wygląda jak zwykły nieumarły, Opuszczeni nazywają go Lichem. Może to być tytuł odzwierciedlający to, że jest potężnym czarownikiem.

Zobacz też[edytuj | edytuj kod]

Zewnętrzne linki[edytuj | edytuj kod]