Halduron Brightwing

Z Wowpedia
HordeHalduron Brightwing
Image of Halduron Brightwing
Tytuł

Generał Komandosów

Płeć

Mężczyzna

Rasa

Krwawy elf (Humanoid)

Poziom

70 Elite

Życie

558,900

Mana

25,240

Przynależność
Stanowisko
Lokacja
Status

Żyje

Halduron Brightwing jest generałem komandosów z Silvermoon i dowódcą militarnym krwawych elfów w Azeroth, jak również przywódcą Obieżyświatów. Od aktualizacji 3.3.0 znajduje się on przy wejściu do Słonecznej Studni.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

WoW-novel-logo-16x62.png Ta sekcja zawiera informacje zawarte w powieściach oraz opowiadaniach.

Halduron służył Sojuszowi Lordaeron podczas Drugiej Wojny przeciwko Hordzie. Przed Trzecią Wojną Sylvanas Windrunner była generałem komandosów z Silvermoon, najwyższym autorytetem wśród Obieżyświatów. Wraz z jej śmiercią powstała pustka, pozostawiając komandosów wysokich elfów bez przywódcy. Krótko potem wybrali oni Haldurona Brightwinga na swego dowódcę. Jako że był świetnym komandosem, został promowany na generała komandosów z Silvermoon i dowodzi tą formacją po dziś dzień. W tym samym czasie, gdy został awansowany, jego oficer dowodzący, Lor'themar Theron, został wyznaczony na regenta Quel'Thalas. Podobnie jak Lor'themar, Halduron odegrał niezwykle istotną rolę w ochronie Quel'Thalas przed Plagą podczas odbudowy Silvermoon i jest świadomy prawdziwej tożsamości Anveeny.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Wrath of the Lich King Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku Wrath of the Lich King.

MoP Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku World of Warcraft: Mists of Pandaria.

Legion Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku Legion.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Linki zewnętrzne[edytuj | edytuj kod]