Hydralisk

Z Wowpedia
  Icon-template.svg Ten artykuł wymaga przepisania - jest nie do przyjęcia według standardów WoWWiki. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc napisać ten artykuł od nowa, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

Hydralisk- jednostka występująca w Warcraft 3 Reign of Chaos. Jest jednym z easter eggów i nawiazaniem do innej gry Blizzarda -Starcrafta. Mozna go zdobyć w 2 misji Nocnych Elfow w podstawowej części gry ukryty za drzewami tuz za znalezionymi Balistami. Można go zakwalifikowac do sekretów.

Hydralisk

Warcraft 3[edytuj | edytuj kod]

Tyrande uciekając przed Strażą Zagłady razem ze swymi towarzyszkami znajduje Balisty. Można je wykorzystać do zniszczenia drzew znajdującymi sie tuż za nimi. Tam znajduje się Hydralisk. Gdy podejdzie do niego Tyrande, Zerg dołączy do jej wojsk. Jest on bardzo silną jednostką. Zdobycie Hydraliska znacznie uprości przedostanie się do bazy Shandris.

Statystyki[edytuj | edytuj kod]

Hydralisk jest bardzo silną istotą. jego statystyki wynoszą:

-700 pkt. życia,

-Zadaje 84- 120 pkt. obrażeń atakiem przebijającym,

- Posiada 0 pkt. obrony typu lekkiego.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

-Hydralisk w Warcraft 3 jest hołdem dla Starcraft.

- Nie licząc edytora swiatów, kampania Nocnych Elfów jest jedynym sposobem na zdobycie Hydraliska.

- W dodatku Frozen Throne występuje jeszcze jeden Zerg- Zergling. Jest on kilka razy słabszy od Hydraliska.

-Hydraliska można zaliczyć do sekretów w Warcraft 3 Reign of Chaos. Innym jest m.in. Tajne miejsce odpoczynu Pand.