Ivar Bloodfang

Z Wowpedia
AllianceIvar Bloodfang
Image of Ivar Bloodfang
Płeć

Mężczyzna

Rasa

Worgen (Humanoid)

Przynależność
Stanowisko

Przywódca sfory Krwawego Kła

Lokacja
Status

Żyje

"Moi ludzie powinni w tej chwili rozrywać Godfreya na kawałki."

Przywódca sfory Ivar Bloodfang jest worgenem i przywódcą worgeńskiej sfory Krwawego Kła.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Podczas zadania w Lesie Srebrzystych Sosen gracze Hordy są świadkami, jak Ivar Bloodfang zawiązuje sojusz z Lordem Dariusem Crowleyem. Później obaj worgeni organizują zmasowane skrytobójcze ataki na siły Sylvanas Windrunner, w pewnym momencie mordując nawet jej straż przyboczną. Gdy Sylvanas schwytała Lornę Crowley i użyła jej jako karty przetargowej w negocjacjach z Dariusem, Ivar był zszokowany jego natychmiastowym poddaniem i odwrotem. Bloodfang dogonił Crowleya i nazwał go żałosnym draniem.

Później Bloodfang jest widziany we współpracy z siłami Stormpike'a na Wyspie Spalenia. Po Apokalipsie Stormpike'ów Ivar znika bez wieści, jednak Opuszczeni prawdopodobnie wciąż nań polują.

Gracze Przymierza mogą go spotkać w Forcie Pazur Cienia jako NPC oferującego zadania, gdzie kieruje swoją sforą podczas polowania na zdradzieckiego Lorda Godfreya.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Jako samiec alfa i przywódca dzikich worgenów, Ivar utrzymuje w sobie znaczną część gniewu i dzikości Goldrinna. Jest znacznie trudniejszym i straszliwszym przywódcą niż Crowley czy Greymane. Działania Crowleya podczas zadań początkowych worgenów, w znacznej części pozostające w sprzeczności z jego charakterem, są zapewne w dużej mierze zainspirowane Ivarem, który pragnie wprowadzić znacznie bardziej brutalną taktykę, by rozprawić się z nieumarłymi.

Mimo początkowej niechęci do Crowleya i połączenia z Przymierzem, Ivar postrzega ten sojusz jako małżeństwo z rozsądku (Opuszczeni zniszczyli całe społeczeństwo worgenów podczas inwazji na Gilneas). Mimo rozczarowania postawą Crowleya, kiedy poddał Las Srebrzystych Sosen, Bloodfang zdaje się trwać przy nawiązanej współpracy z Przymierzem. Opinia o Crowleyu znacznie się pogorszyła, lecz Ivar Bloodfang z radością wita pomoc Przymierza w Forcie Pazur Cienia, jak również pomaga klanowi Stormpike w Hillsbradzie.

Cytaty[edytuj | edytuj kod]

W Forcie Pazur Cienia:

  • Przez poddanie się Opuszczonym Crowley jest hańbą naszej rasy. Moja sfora pokaże prawdziwą twarz worgenów i naszą nieujarzmioną furię!

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Zmiany w uaktualnieniach[edytuj | edytuj kod]