Lorna Crowley

Z Wowpedia
AllianceLorna Crowley
Image of Lorna Crowley
Tytuł

<Dowódczyni Frontu Wyzwolenia Gilneas>

Płeć

Kobieta

Rasa

Nieznana

Reakcja
Przynależność
Lokacja
Krewni

Lord Darius Crowley (ojciec)

Lorna Crowley jest córką gilneańskiego dowódcy Lorda Dariusa Crowleya i jedną z czołowych postaci Gilneas. Pomaga graczom Worgenów odzyskać miasto w czasie ataku wojsk Sylvanas Windrunner. Doprowadziła ona również do rozbicia się szturmowego śmigłowca Hordy, którego eksplozja zniszczyła główny obóz Opuszczonych przy Murze Szarej Grzywy.

Lorna, ruszając śladem swego ojca, szlifowała swoje dowódcze i bitewne umiejętności. Darius mianował ją dowódczynią Frontu Wyzwolenia Gilneas. Gdy przebywała w Lesie Srebrzystych Sosen, została pochwycona przez nieumarłego Lorda Godfreya - niegdyś gilneańskiego szlachcica. Podczas spotkania Sylvanas i Dariusa pod Murem Szarej Grzywy, Mroczna Pani dała Crowleyowi wybór: mógł rozwiązać Front Wyzwolenia Gilneas, poddając się jednocześnie wrogowi, i ocalić życie córki lub nie pozwolić nieumarłym na wkroczenie do Gilneas, ale Lorna zostałaby wówczas zamieniona w nieumarłą. Zdesperowany ojciec wybrał jednak życie córki i zezwolił na wejście oddziałów Królowej Banshee do Gilneas.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Dowódczyni Frontu Oswobodzenia Gilneas

W Gilneas

W Duskhaven

W Osadzie Stormglen

W Przyczółku Liberii

W Gilneas

W Porcie Keel

Zmiany w uaktualnieniach[edytuj | edytuj kod]

Linki zewnętrzne[edytuj | edytuj kod]