Malorne

Z Wowpedia
Malorne

Historia i życiorys[edytuj | edytuj kod]

Malorne ( Znany jako: Biały Jeleń, Obserwator Dróg, Apa'ro [ definicja używana przez Taurenów ] ) - był jednym z leśnych półbogów, który zawsze przyjmował formę wielkiego białego jelenia, był uosobieniem potężnej naturalnej magii lasów. On i księżycowa bogini Elune zostali rodzicami nowego leśnego półboga Cenariusa. Faktem jest, że Malorne posiadał silną więź ze Snem, niemalże porównywalną z więzią zielonej smoczycy, był kochankiem Smoczego Aspektu - zielonej smoczycy Ysery - "Tej Która Śni". On też potrafił postrzegać świat na dwa sposoby: widział i ten senny Azeroth, jak i ten obecny.

Wojna Starożytnych[edytuj | edytuj kod]

Błąd przy generowaniu miniatury: Brak pliku
Archimonde zabijający Malorne'a

Podczas Wojny Starożytnych, Cenarius zwrócił się do Malorne’a i innych półbogów Azerothu, by przyłączyli się do walki przeciwko Legionowi. Po zaciekłej i długiej debacie, Cenarius wyjaśnił im, by wspólnie przyłączyć się do wojsk elfów i innych istot pod dowództwem Jaroda Shadowsonga. Gdy rany Cenariusa podczas walk okazały się zbyt ciężkie, Malorne w desperacji zaszarżował w całe połacie atakujących demonów, odciągając je i dając czas nocnym elfom na zapewnienie jego nieprzytomnemu synowi bezpiecznego schronienia. Jeden z piekielnych dowódców Legionu - Archimonde, zirytowany po utracie swej ofiary wyładował cały swój gniew na wyzywającym do walki Malorne’ie. Pomimo, że użył całej swej mocy, nie był w stanie zatrzymać Archimonde'a, który ostatecznie skręcił szyję półbogowi.

Legenda[edytuj | edytuj kod]

Pogłoski jakoby istniała grupa Druidów Poroża, zbiór osób, którzy poszukiwali w celu przywrócenia jego mocy na Azeroth. Jeśli ci druidzi są bardzo ostrożni, to jeśli nawet istnieją, nie została ich obecność potwierdzona i widocznie mają powody by się nie ujawniać. Nie ma żadnych dowodów potwierdzających ten fakt.