Mana-Tombs

Z Wowpedia
Mana-Tombs
MT, Tombs
Auchindoun loading screen.jpg
Lokacja
Rasy
Ostatni boss
Informacje o instancji
Zalecany poziom

64-66

Limit graczy

5

Klucz

Tryb Heroiczny: [Auchenai Key]

Błąd przy generowaniu miniatury: Brak pliku
Wejście do Grobowców Many

Grobowce Many (ang. Mana-Tombs są skrzydłem instancji Auchindounu. Są dostępne na północ od Kręgu Obrzędów. Warto zauważyć, że sama instancja jest zwana Mana-Tombs, podczas gdy teren wejściowy przed portalem jest zwany Mana Tombs bez myślnika. Instancja zwykle zajmuje około 90-120 minut.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Auchindoun jest byłym świętym miejscem draenei i twierdzą Hordy w środku Kościanych Pustkowi, w Lesie Terokkar na Pustkowiu| Był świętną ziemią pochówku draenei póki nie przejęła go Rada Ceinia, nie przyzwała skrajnie potężnego demona starego jak sam czas i nie zniszczyła połowy Lasu Terokkar podczas tego. Przeróżne frakcje rywalizują teraz o władzę w tym magicznym miejscu: Eteryczni wysysają tajemnę energię z Grobowców Many, Płonący Legion zbiera żniwo dusz w Kryptach Auchenai, fanatycy arakkoa praktykują mroczną magię w Halach Sethekka, a Rada Cienia knuje swoją dominację nad Pustkowiem z wnętrz Labiryntu Cienia.

Jego mieszkańcy są w większości eterycznymi wrogimi Konsorcjum. Grobowce Many zapewniają reputację dla Konsorcjum, aż do Honorowej; później w zamiarze zdobybcia reputacji z Konsorcjum w Grobowcach Many, muszą zostać rozpoczęte na Heroicznym (co wymaga Honorowej z Niższym Miastem). Eteryczni Konsorcjum nie mogą wkroczyć przez anty-eteryczne zabezpieczenia postawione przez Księcia Centrum Shaffara; zamierzali wyważyć wrota z niewielkim sukcesem, lecz wciąż testowali czy ich wysiłki zadziałały - często kończąc w nagłym samospaleniu (z braku lepszego określenia) eterycznego testera posłanego przez bramę. Zgodnie z Konsorcjum, eteryczni w Grobowcach Many rabują je ślepo, a jeśli chcesz robić z nimi biznes, będziesz musiał wesprzeć ich w pozbyciu się konkurenta.

Mieszkańcy lochu[edytuj | edytuj kod]

Mieszkańcy lochu[edytuj | edytuj kod]

Spotkania[edytuj | edytuj kod]

Bossowie Potwory

Bossowie[edytuj | edytuj kod]

Mapy[edytuj | edytuj kod]

Plik:Mana Tombs map.jpg

Podtereny

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Zda zadania są dostępne u wejścia do instancji:

  • N [66] Safety Is Job One - Zabij moby w instancji, wykonane przy panelu kontrolnym przed osiągnięciem Shaffara.
    • N [66] Someone Else's Hard Work Pays Off - Eskortuj głównego inżyniera z powrotem wyjścia. Prawdopodobnie najlepiej wykonane po zabiciu Shaffara i oczyszczeniu całej instancji. (Jak tylko wykonasz zadanie Safety Is Job One, kilku przyjaznych NPCów się pojawi, jeden z nich zaoferuje tobie to zadanie.)
  • N [66] Undercutting the Competition - Zabij Księcia Centrum Shaffara.

Następujące są częścią łańcucha zadań rozpoczynającego się u Neutral Image of Commander Ameer w Górach Krańca Ostrza po wypełnieniuN [70] The Mark of the Nexus-King:

Źródła[edytuj | edytuj kod]

[1]