Nazgrel

Z Wowpedia
HordeNazgrel
Błąd przy generowaniu miniatury: Brak pliku
Tytuł

Doradca Thralla, Opiekun Thrallmarur

Płeć

Mężczyzna

Rasa

Ork (Humanoid)

Poziom

62 (Elite)

Klasa

Szaman (TCG), Jeździec, Wróżbita (WC3)

Życie

647,400

Reakcja
Przynależność
Stanowisko

Opiekun Thrallmaru, Szef ochrony Thralla

Lokacja
Status

Żyje

Krewni

Kash'drakor (przodek)

Nazgrel to elitarny NPC poziomu 62 oferujący zadania , przebywający w koszarach Thrallmaru na Półwyspie Piekielnego Ognia w Outland.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Nazgrel w Warcraft Adventures

Nazgrel, ostatni syn Kash'drakora był jeźdźcem Ramienia Sythegore'a, który służył pod Thrallem podczas Inwazji na Kalimdor. Będąc weteranem Drugiej Wojny, lojalnym żołnierzem Orgrima Doomhammera i dawnym więźniem obozów internowania Sojuszu, Nazgrel nie znosi Przymierza, a w szczególności ludzi. Postrzega działania Thralla podtrzymujące rozejm z ludźmi jako słabość i wierzy, że jedynie wojenne zwycięstwo jest sposobem narzucenia Przymierzu swojej woli. Nazgrel jest jednak bardzo lojalny wobec Wodza Wojennego, więc jego opinie nie wpływają na jego poczynania.

Po Bitwy o Górę Hyjal, Thrall zabrał Hordę na obszar Sawanny, który ogłosił swą własnością i nazwał Durotarem na cześć swego ojca. Stolicą został Orgrimmar, a Nazgrel został szefem jego ochrony.

Podczas wznoszenia Orgrimmaru, Bloodfeather, królowa harpii, atakowała karawany z zapasami kierujące się ku stolicy, jednak Nazgrel nie mógł opuścić posterunku, by się z nią rozprawić. Na szczęście Rexxar, nowy przybysz w Orgrimmarze, zaoferował się pomóc Nazgrelowi i został wysłany, by się z nią policzyć. Nazgrel był bardzo zadowolony, gdy Rexxar wrócił z sercem królowej i nagrodził go ekwipunkiem ze zbrojowni.

Nazgrel był wściekły, gdy dotarły do Thralla wieści o poczynaniach ludzi na wybrzeżu, jednak podporządkował się rozkazowi, by utrzymać spokój i by wysłać Rexxara na rozmowy. Jednak kiedy utracono kontakt z przyczółkiem Gar'thoka, Nazgrel wyruszył z Rexxarem, by to zbadać i odkrył obozy ludzi na wybrzeżu. Nazgrel czuł, że atak może być ttylko kwestią czasu, więc wysłał Rexxara i jego sojuszników na Wyspy Echowe, by ostrzec trolli.

W World of Warcraft[edytuj | edytuj kod]

WoW Icon update.png Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w grze World of Warcraft.

Od tego czasu Nazgrel wciąż nie kwestionując rozkazów służy Thrallowi. Przed patchem 2.0.1 można go było spotkać w Ostoi Grommasha w Dolinie Mądrości, w orczej stolicy w Orgrimmarze.

The Burning Crusade[edytuj | edytuj kod]

Nazgrel w Thrallmarze

TBC Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku The Burning Crusade.

W World of Warcraft: The Burning Crusade Nazgrel został przeniesiony z Orgrimmaru na Outland, gdzie dowodzi przyczółkiem Thrallmar na Półwyspie Piekielnego Ognia. Ten ruch dał mu znacznie ważniejszą rolę do odegrania w World of Warcraft, gdyż jest on główną postacią w tym frontowym mieście, podobną do Danatha Trollbane'a w Przymierzu.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Linki zewnętrzne[edytuj | edytuj kod]