New Tinkertown

Z Wowpedia
AllianceNowe Miasto Majstrów

New Tinkertown 2.jpg

Typ

Miasteczko

Przywódca
Rasy

GnomeGnome Gnomy

Język
Surowce

Technologia

Powiązania
Lokacja

Zachodnie Dun Morogh

Charakterystyka
Instytucje

Done.gif Karczma          Done.gif Poczta

Done.gif Stajnia

Undone.gif Kowadło&Kuźnia

Undone.gif Bank       Undone.gif Dom aukcyjny

Nauczyciele

Done.gif Klasy
Undone.gif Profesje

Status

Active

Źródła: World of Warcraft: Cataclysm

Nowe Miasto Majstrów jest niewielkim miasteczkiem wybudowanym u wrót Gnomeregan. To tu ocalałe gnomy teleportują się po ucieczce z napromieniowanego miasta.

Tło[edytuj | edytuj kod]

Ze strony poświęconej World of Warcraft: Cataclysm:

Gdy uciekinierzy z Gnomeregan wyruszyli odzyskać swą ukochaną stolicę z rąk zdradzieckiego Mekżyniera Thermaplugga, zobaczyliśmy, jak cudowne, naszpikowane techniką miasto będzie wyglądało w World of Warcraft: Cataclysm. W efekcie Operacji:Gnomeregan Wysoki Majster Mekkatorque i jego ludzie zyskali przyczółek zaraz u wrót miasta, nazywając go Nowym Miastem Majstrów. Niedługo przekonają się, że na powierzchni czeka wiele niebezpieczeństw, których nie przewidziano.
Pragnący odzyskać utraconą stolicę wygnańcy z Gnomeregan rozpoczęli atak na zdradzieckiego Mekżyniera Thermaplugga. Ukochany Wysoki Majster Gelbin Mekkatorque wyprowadził ich z tymczasowego schronienia w Ironforge, pragnąc przywrócić Gnomeregan jego dawną chwałę. W World of Warcraft: Cataclysm nowi gnomi poszukiwacze przygód wezmą udział w nieustannej walce o odzyskanie dawnej ojczyzny, rozpoczynając swą podróż przez oblężone wyższe poziomy naszpikowanego techniką miasta.
Po zakończeniu Operacji Gnomeregan ocaleli od napromieniowania udają się do Nowego Miasta Majstrów, przyczółka gnomów obok zniszczonej stolicy. Stamtąd sam wysoki majster zagrzewa ich do działania w obronie odzyskanych gnomich ziem przed nowymi, nieuchronnymi zagrożeniami. Jako jeden z najnowszych rekrutów stawisz czoła niełatwym próbom, takim jak uratowanie pojmanych gnomich saperów, niszczenie tunelu wypełnionego dzikimi troggami czy gaszenie trującego szlamu, który zaczął wylewać się z miasta.
Twoim najważniejszym zadaniem będzie jednak pokrzyżowanie planów Razlo Crushcoga, konspiratora i sojusznika Mekżyniera Thermaplugga. Zanim będzie można bezpiecznie zasiedlić Dolinę Chłodnej Bryzy, trzeba powstrzymać Crushcoga, a tylko twoje starania mogą tego dokonać. Gnomia wiedza i inżynieria będą dla ciebie wsparciem, lecz największą bronią będzie twoja wiara we własne siły, by walczyć...za Gnomeregan!
W World of Warcraft: Cataclysm napotkasz wyzwania podczas misji startowych (dla poziomu 1-5) gnomów. Miej głowę na karku i odrobinę geniuszu trzymaj w kieszeni, gdyż twoje działania pozwolą zapewnić gnomom nowy dom.

Mieszkańcy[edytuj | edytuj kod]

Zmiany w uaktualnieniach[edytuj | edytuj kod]