Norgannon

Z Wowpedia
Norgannon Tkacz Snów
Image of Norgannon Tkacz Snów
Płeć

Mężczyzna

Rasy
Klasa

Czarodziej, Mag (RPG)

Przynależność
Stanowisko

Strażnik Wiedzy i Mistrz Magii

Status

Aktywny

Sprzymierzony

Norgannon to mężczyzna z rasy tytanów aesir. Jego platynowoskóre ciało emanuje tajemną mocą o tak niewiarygodniej sile, że skóra błyszczy, a włosy stają dęba Norgannon nosi długi płaszcz skrywający jego głowę i tunikę, jak rónież długą brodę.

Norgannon jest mistrzem magii tajemnej, wiedzy, tajemnic i dziwów. W wielu światach stworzonych przez tytanów, użytkownicy magii wielbią go jako ucieleśnienie ich sztuki i szepczą jego imię podczas rzucania zaklęć, podczas gdy inni wzywają je, by chronić się przed spaczeniem magii tajemnej. Azeroth niewiele o nim wie, z wyjątkiem strażników w Uldaman, Ulduarze i Uldum.

Tytani wolą nie używać magii tajemnej z powodu jej wpływu na naturę. Aman'Thul Najwyższy Ojciec nakazał Norgannonowi skatalogować wszystkie zaklęcia i magiczne zdarzenia we wszechświecie, w tym tajemną magię pochodzącą z Wirującej Pustki. Dzięki tej wiedzy Najwyższy Ojciec ma nadzieję pewnego dnia pokonać Płonący Legion i innych wrogów. Norgannon wie niemal wszystko i jest beznamiętny, jego twarz jest pozbawiona wyrazu. Jest on historykiem Tytanów i dzierży wielki dysk z wyrytymi na nim glifami i zapisami, podobnymi do tych znanych z Dysków Norgannona z Uldaman.

Gdy Azeroth zostało stworzone, Norgannon powierzył część swojej magii niebieskiemu smokowi Malygosowi i nakazał mu zostać strażnikiem magii i tajemnej wiedzy. Powierzył mu również mapę linii skupienia Azeroth, znaną jako Arcanomicon. Po pokonaniu Malygosa, Dar Alexstraszy może zawierać Znak Norgannona.

Walka[edytuj | edytuj kod]

Wobec poważnego zagrożenia, Norgannon wzywa do pomocy Eonar, Aggramara i Aman'Thula. Stara się unikać walki wręcz i razić wroga zaklęciami z dystansu bądź z powietrza. Jeśli zostanie zmuszony, użyje lustrzanego odbicia jako iluzji i zacznie rzucać zaklęcia obszarowe. Może on przenieść swych sojuszników w bezpieczne miejsce, jeśli to będzie potrzebne.

Inspiracje[edytuj | edytuj kod]

Questionmark-medium.png
Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda. Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!

Może on być wzorowany na nordyckim bogu Bragim, patronie poezji i wiedzy, lub na Mimirze, bogu runów i wiedzy.

Jego imię może mieć związek z Organonem, terminem, którym Arystoteles określił studia nad logiką.