Northshire Valley

Z Wowpedia
Mapa doliny Northshire

Dolina Northshire to urokliwa dolina w Lesie Elwynn, w której znajdują się Opactwo i Winnice Northshire. Przez jej środek przepływa Rzeka Northshire. To tutaj ludzie rozpoczynają swoją przygodę, chociaż dolinka jest odwiedzana przez podróżników z całego świata.

Dolina jest otoczona niedostępnymi górami z wyjątkiem przesmyku na południu, który został wzmocniony solidnym kamiennym murem, przy którym dyżurują strażnicy.

Winnice Northshire zostały najechane przez orków Czarnej Skały po nastąpieniu Kataklizmu, a obiecujący herosi Przymierza muszą się z nimi zmierzyć.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Strażnicy ze Stormwind mieli problem z utrzymaniem porządku w Dolinie z powodu ciągle to nowych zagrożeń. Zastępca Willem zanotował wzrost populacji wilków w okolicznych lasach, Marszałek McBride zauważył frakcję koboldów, które zamieszkały wokół Kopalni Echowa Grań, a Milly Osworth obawia się o losy swojej winnicy opanowanej przez Bractwo Defiasów. W ostatnich latach defiascy łotrzy odeszli, uciekając przed nowym zagrożeniem - orkami z klanu Czarnej Skały.

Zmiany w uaktualnieniach[edytuj | edytuj kod]

  • MoP Aktualizacja 5.0.4 (2012-08-28): Dolina Northshire otrzymała własną mapę świata.
  • Cataclysm Aktualizacja 4.0.3a (2010-11-23): Zmienili się wrogowie w strefie, podobnie jak zadania; Winnice Northshire płoną, a wokół Opactwa pojawiły się manekiny treningowe.

Zobacz także[edytuj | edytuj kod]