Opuszczeni

Z Wowpedia
Grywalne rasy w World of Warcraft
TBC Draenei · Krasnoludy · Gnomy · Ludzie · Nocne elfy · Cataclysm Worgeni
Battle for Azeroth Czarnorytni · Battle for Azeroth Draenei Lightforged · Battle for Azeroth Elfy Pustki
MoP Pandareni TBC Krwawe elfy · Cataclysm Gobliny · Orkowie · Taureni · Trolle · Nieumarli
Battle for Azeroth Taureni Highmountain  · Battle for Azeroth Nightborne · Battle for Azeroth Trolle Zandalari
NeutralNieumarli Opuszczeni
Nathanos Blightcaller TCG.jpg
Nathanos
Dostępne klasy
Główny język
Drugi język
Lider Rasy
Stolica
Wierzchowiec rasowy
Symbol rasowy
Aby dowiedzieć się o grywalnej rasie nieumarłych zobacz Undead (playable)

Nieumarli (ang. Undead lub Forsaken - Zapomniani) to grupa renegatów, która uwolniła się spod wpływu Króla Lisza i stworzyła własne królestwo na zgliszczach Lordaeronu.

Wprowadzenie[edytuj | edytuj kod]

Andarius Potępiony, czarnoksiężnik Opuszczonych

Uwolniwszy sie spod tyranicznych rządów Króla Lisza grupa nieumarłych renegatów poszukuje sposobu na zachowanie swej wolnej woli jedocześnie niszcząc wszystkich, którzy im się sprzeciwią. Znani jako Zapomniani są poświęceni służbie swojej przywódczyni - królowej banshee Sylvanas Windrunner. Ci mroczni wojownicy założyli sekretną twierdzę głęboko pod ruinami dawnej stolicy Loardaeronu. Znajdujące się głęboko pod przeklętymi Tirisfal Glades kazamaty Undercity są rozległym bastionem zła. W ich mrocznej domenie królewscy aptekarze Sylvanas pracują nad stworzeniem nowej śmiertelnej plagi - takiej, która nie tylko zanihiluje resztę znienawidzonych poddanych Króla Lisza, ale również i resztę ludzkości. Aby ułatwić sobie zadanie Zapomniani weszli dla wygody w przymierze z prymitywnymi, brutalnymi rasami Hordy. Nie żywiąc jakiejkolwiek lojalności w kierunku swoich nowych towarzyszy Zapomniani wciągnęli ich w konflikt ze swym wrogiem - Królem Liszem. Tylko czas pokaże, jak powiedzie się misja odwetowa tych krzewicieli zagłady.

Historia[edytuj | edytuj kod]

  Blizz construction sign.png Ten artykuł wymaga uzupełnienia. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i dodać brakujące informacje, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

Źródła strony[edytuj | edytuj kod]

http://worldofwarcraft.com.pl/