Raven Hill

Z Wowpedia
AllianceRaven Hill
Błąd przy generowaniu miniatury: Brak pliku

Obóz worgenów na Kruczym Wzgórzu

Typ

Miasteczko

Rasy
Język
Powiązania
Lokacja

Zachodnie Duskwood

Podróż

Done.gif Loty
Undone.gif Transport masowy
Undone.gif Portale

Status

Aktywny

Źródła: Lands of Conflict, 46-47

Krucze Wzgórze to niegdyś opuszczone miasteczko położone w zachodniej części Kniei Zmierzchu, na północ od Gospodarstwa Addle'a i południe od Cmentarza na Kruczym Wzgórzu. Przez wiele lat było to opuszczone miejsce, jednak ostatnimi czasy osiedlili się tu worgeni, którzy poszukują lekarstwa na Klątwę Worgenów.

Historia[edytuj | edytuj kod]

The RPG Icon 16x36.png Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w grze Warcraft RPG.

Miasto to jest słynne z oddawania czci umarłym. W szkole pośmiertnej kształceni byli najlepsi balsamiści w całym Azeroth. Jednak gdy nieumarli powstali z grobów, wymordowali większość mieszkańców. Widząc, że walka jest beznadziejna, większość obrońców wycofała się do położonego na wschodzie Darkshire. Bractwo Defiasów próbowało założyć tu obóz, jednak nie było ono w stanie wytrzymać nieustannych ataków nieumarłych. Niektórzy mieszkańcy jednak pozostali w miasteczku, między innymi mistrz balsamista znany jako Abercrombie, który po dziś dzień mieszka w pobliżu cmentarza. Jest to twardy człowiek, który ciężko pracuje, by pozostać przy życiu i powstrzymać nieumarłych - a przynajmniej tak mówi.

Prawdopodobnie z Kruczego Wzgórza pochodzą potężni Czarni Jeźdźcy, ogromne istoty ukazujące się z piekielnymi ogarami u stóp, którzy atakują nieuważnych wędrowców. Nocami wędrują oni wokół Darkshire, wyjąc przeraźliwie.

WoW Icon update.png Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w grze World of Warcraft.

Jeszcze niedawno w miasteczku pozostało niewielu żywych - Jitters, członek Przymierza, oraz Bliztik, gobliński handlarz, którego można było znaleźć na piętrze jednego z budynków.

Prawdopodobna wczesna historia[edytuj | edytuj kod]

Podobnie jak Darkshire, Krucze Wzgórze nie nosiło tej nazwy od zawsze. W Warcraft: Orcs & Humans w jego miejscu znajduje się miasteczko Słoneczna Polana. Podobnie jak w przypadku Darkshire, które niegdyś było Wielkim Siołem, nazwa mogła zostać zmieniona w czasach po Pierwszej Wojnie. Niektóre źródła potwierdzają, że po Drugiej Wojnie miejsce to nosiło już nazwę Krucze Wzgórze.

Dzieje najnowsze[edytuj | edytuj kod]

W miasteczku osiedliła się grupa worgenów, która między innymi utrzymuje tu ścieżkę lotów.

Transport[edytuj | edytuj kod]

Trasy lotów[edytuj | edytuj kod]

Mieszkańcy[edytuj | edytuj kod]

Miasteczko przed Kataklizmem

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Zmiany w uaktualnieniach[edytuj | edytuj kod]

  • Cataclysm Aktualizacja 4.0.3a (2010-11-23): Pojawili się tu worgeni, doszło również do znacznej przebudowy odbywających się w regionie zadań. Bliztik nie mógł znieść tłoku i odszedł.
  • WoW Icon update.png Aktualizacja 1.4.0 (2005-05-05): W okolicy Kruczego Wzgórza nie ma już dziury w świecie.