Silvermoon City (faction)

Z Wowpedia
HordeKrólestwo Quel'Thalas
Icon of Blood.jpg
Przywódca
Pozostali przywódcy
Rasy
Stolica
Sub-group(s)
Reputacja
Kwatermistrz
Nagrody
Tabard
Błąd przy generowaniu miniatury: Brak pliku
"Stolica Quel'Thalas, dom krwawych elfów. Zniszczone podczas ataku Arthasa na Studnię Światła, Silvermoon znów jest miastem tętniącym życiem."

Miasto Silvermoon jest stolicą krwawych elfów, znajdującym się w północno-wschodniej części lasów Wiecznej Pieśni w królestwie Quel'Thalas. Zapierające dech miasto krwawych elfów może rywalizować z krasnoludzką stolicą Ironforge jako najstarsza, wciąż działająca stolica. Plaga pod dowództwem Arthasa zniszczyła miasto, zostało jednak odbudowane i jest teraz domem dla największej populacji krwawych elfów w Azeroth.

Dzisiejsze Silvermoon to tylko wschodnia część oryginalnego miasta; zachodnia część została prawie całkowicie zniszczona przez Plagę podczas Trzeciej Wojny. Plac Sokolnego Skrzydła, drugie miasto krwawych elfów to jedyna część zachodniego Silvermoon, która jest pod kontrolą krwawych elfów. Martwa Blizna (ścieżka splugawiona przez Arthasa Menethila i jego nieumarłą armię, gdy szli do Słonecznej Studni, by tam wskrzesić Kel'Thuzada) oddziela tętniące życiem Silvermoon od zniszczonych ruin. Jednak w Ruinach Silvermoon nie ma już nieumarłych, lecz Nieszczęsnych i źle działające Arcane Patrollery. Silvermoon w obecnej formie (bez zachodniej części) jest nadal większe od innych miast Hordy.

Reputacja[edytuj | edytuj kod]

Za większość zadań oferowanych w Eversong Woods, Ghostlands, Blasted Lands, oraz Hellfire Peninsula otrzymamy reputację w Silvermoon City.

Kwatermistrz Silvermoon, Magistrix Nizara [54.2, 50.8] znajduje się w Eversong Woods tuż obok mistrza lotów. Bez względu na poziom reputacji sprzedaje Silvermoon City Tabard, którego można użyć do zdobywania reputacji w lochach.

Reputację można także zdobyć rywalizując w Argent Tournament (wymagany 80 poziom) lub używając Silvermoon Writ of Commendation z Molten Front (wymagany 85 poziom).

exalted z Silvermoon City jest jednym z wymagań by otrzymać tytuł Ambassador Hordy.

Nagrody[edytuj | edytuj kod]

Na poziomie reputacji revered, Magistrix Nizara sprzedaje unikalny 16-miejscową torbę.

Na exalted, Magistrix Nizara sprzedaje płaszcze na 35 poziom, dla graczy spoza rasy Krwawych elfów umożliwia kupno i jazdę na HawkstriderHawkstridery (Krwawe elfy mogą jeździć na nich bez względu na poziom reputacji). Silvermoon hawkstridery można zakupić u Winaestra[61.0, 54.6] w Liberii Thurona, Eversong Woods. Nieuzbrojone hawkstridery są dostępne od 20 poziomu, a uzbrojone hawkstridery od 40.

Przedmiot Koszt Typ
Revered [Silvermoon Satchel] 10s Torba
Exalted [Mantle of Silvermoon] 1g 90s 31c Płaszcz
[Cape of Silvermoon] 1g 89s 60c Płaszcz
[Shroud of Silvermoon] 1g 88s 86c Płaszcz
Exalted
(dla graczy Hordy NIE będącymi krwawymi elfami)
[Black Hawkstrider] 1g Wierzchowiec
[Blue Hawkstrider] 1g Wierzchowiec
[Red Hawkstrider] 1g Wierzchowiec
[Purple Hawkstrider] 1g Wierzchowiec
[Swift Green Hawkstrider] 10g Wierzchowiec
[Swift Pink Hawkstrider] 10g Wierzchowiec
[Swift Purple Hawkstrider] 10g Wierzchowiec

Zmiany w uaktualnieniach[edytuj | edytuj kod]

Linki zewnętrzne[edytuj | edytuj kod]