Sjonnir the Ironshaper

Z Wowpedia
BossSjonnir The Ironshaper
Image of Sjonnir The Ironshaper
Płeć

Mężczyzna

Rasa

Żelazny vrykul (Humanoid)

Poziom

79 Elite
82 Elite

Życie

365,250
471,835

Reakcja
Lokacja
Status

Do pokonania

Sjonnir Kształtujący Żelazo to żelazny vrykul, boss Komnatach Kamienia.

Dungeon Journal[edytuj | edytuj kod]

Podczas gdy niektórzy oparli się zepsuciu Lokena, Sjonnir the Ironshaper ochoczo przekształcił Kuźnię Woli dla mroczniejszych celów. Uważa swoje nowe konstrukty za lepsze od Ziemnych i zamierza wypuścić je na każdego, kto ośmieli się sprzeciwić woli Lokena.

Umiejętności[edytuj | edytuj kod]

  • Spell nature chainlightning.png  Chain Lightning Magic Effect — Uderza gracza piorunem, który przeskakuje łukiem na kolejnego gracza. Zaklęcie może objąć do 3 celów, zadając każdemu kolejnemu coraz większe obrażenia natury.
  • Spell nature lightningshield.png  Lightning Shield Magic Effect — Sjonnir otacza się 10 kulami piorunów, mających 50% szans zadać atakującym w zwarciu lub na dystans, obrażenia natury. Za każdym razem, kiedy nastąpi taki atak, jedna z kul znika.
  • Spell nature lightningoverload.png  Static Charge Magic Effect — Gracz zostaje naładowany elektrycznie, co jakiś czas zadając pobliskim sprzymierzeńcom lub wrogom obrażenia natury.
  • Spell nature purge.png  Lightning Ring — Zadaje obrażenia natury wszystkim graczom w zasięgu 0 jardów i zwiększa otrzymywane przez nich obrażenia natury o 10% przez 15 sek.
  • Spell shadow unholyfrenzy.png  Frenzy — Kiedy zdrowie Sjonnira spada do 20%, wpada w szał. Szał zwiększa szybkość ataków o 50% i zadawane fizyczne obrażenia o 100%.
  • Forged Iron Dwarf — Przywołuje Żelazne Krasnoludy z pobliskich kuźni.
    • Spell nature stormreach.png  Lightning Tether Interruptible — Żelazne Krasnoludy zadają graczom obrażenia natury co sekundę przez 5 sek.
  • Forged Iron Trogg — Kiedy zdrowie Sjonnirz spada do 75%, zaczyna przywoływać Żelazne Troggi z pobliskich kuźni.
    • Spell nature stormreach.png  Lightning Shock — Żelazne Troggi szokują gracza, zadając obrażenia Natury.
  • Malformed Ooze — Kiedy zdrowie Sjonnira spada do 50%, zaczyna przywoływać zdeformowane Szlamy z pobliskich kuźni.
    • Combined — Zdeformowane Szlamy próbują połączyć się z innymi Zdeformowanymi Szlamami w zasięgu 0 jardów.
    • Iron Sludge — Zdeformowane Szlamy, którym uda się połączyć, zmieniają się w Żelazny Odpad.
      • Spell nature corrosivebreath.png  Toxic Volley — Żelazne Odpady zadają obrażenia Natury wszystkim graczom.

Taktyki[edytuj | edytuj kod]

Tryb normalny[edytuj | edytuj kod]

Jego piorunowa tarcza powinna zostać rozwiana lub przejęta dośc szybko, ponieważ pozwala tp zaoszczędzić obrażeń podczas walki.

Tank powinien starać się zgromadzić wokół siebie pojawiające się w czasie walki addy (dodatkowe potwory). Należy uważajć na małe szlamy, ponieważ zaczynają się gromadzić i łączyć w większe.

Tryb heroiczny[edytuj | edytuj kod]

Ważne, by pozbawić go piorunowej tarczy (kapłan: Dispel Magic, szaman: Purge, wojownik: Shield Slam, mag: []), ponieważ zadaje 3000 obrażeń natury.

Łatwą metodą mieć dwóch DPSów, po obu stronach, zabijających pojawiające się addy. Tank powinien trzymać Sjonnira na środku.

Alternatywna heroiczna strategia[edytuj | edytuj kod]

  • Tank trzyma bossa na środku.
  • Wszyscy, łącznie z tankiem, trzymają się z daleka od Lighting Ring.
  • Wszyscy DPS zajmują się nie-elitarnymi addami, by chronić uzdrowiciela od obrażeń.
  • Tank skupia się na elitarnych addach i bossie.
  • Kiedy pojawiają się Szlamy, wszyscy DPS powinni je natychmiast atakować.
  • Podczas gdy DPS niszczą addy, Tank trzyma bossa z dala od grupy.
  • Mniej więcej kiedy Szlamy są martwe, zaczną pojawiać się elitarni sojusznicy krasnoludy, którzy pomagają pokonać bossa.
  • Wszyscy skupiają się na pokonaniu bossa.

Łupy[edytuj | edytuj kod]

Tryb normalny
Tryb heroiczny

Osiągnięcia[edytuj | edytuj kod]

Cytaty[edytuj | edytuj kod]

Intro
Brann Bronzebeard krzyczy: Nie martwcie się, stary Brann chroni wam tyły! Zajmijcie to metalowe monstrum, a ja zobaczę czy uda mi się przekonać tę maszynę, żeby nam pomogła!
Aggro
Miękkie, wrażliwe powłoki. Krótkie, kruche życie. Nie umkniecie klątwie ciała!
Trogg
Brann Bronzebeard krzyczy: To jest odrobinkę trudniejsze niż wcześniej... Och, cholera- nadchodzą!
Ooze
Brann Bronzebeard krzyczy: Co w imię Madorana TO właśnie zrobiło? Och! Moment: Chyba już mam...
Earthen
Brann Bronzebeard krzyczy: Ha, Udało się. Nadchodzi pomoc. Żryj to, ty bydlaku ze świecącymi oczkami!
Zabijając gracza
  • Ciało nie może równać się z żelazem!
  • Armie żelaza zduszą świat!
  • Folvynn buul hrom onn!
Śmierć
Sjonnir The Ironshaper krzyczy: Loken nie spocznie... dopóki nie odzyska kuźni! Nic... nie zmienicie!
Brann Bronzebeard krzyczy: Loken?! To mnie martwi... mogliśmy zneutralizować żelazne krasnoludy, ale mogę się założyć, że gdzieś jest machina wypluwająca całe masy tych żelaznych vrykuli!
Brann Bronzebeard krzyczy: Użyję kuźni, żeby postawić na warcie więcej ziemnych... Ale przed nami wciąż największe wyzwanie: znaleźć i powstrzymać Lokena!

Zmiany w uaktualnieniach[edytuj | edytuj kod]

Linki zewnętrzne[edytuj | edytuj kod]