Stair of Destiny

Z Wowpedia
Aby znaleźć informacje o azerothiańskiej stronie Portalu, zobacz hasło Dark Portal
Schody Przeznaczenia

Schody Przeznaczenia to masywna podstawa Mrocznego Portalu w Outland. Podobnie jak Shattrath, Schody Przeznaczenia posiadają status sanktuarium, gdzie walka PvP jest zabroniona.

Portal w Outland jest znacznie większy i bogaciej zdobiony niż Portal w Azeroth i wzniesiony został "na krańcu świata" we wschodniej części Półwyspu Piekielnego Ognia. Podobnie jak krater wokół Portalu w Azeroth, Schody Przeznaczenia są silnie umocnione zarówno przez Hordę, jak i Przymierze. Umocnienia są wciąż atakowane przez demony, dowodzone przez gigantycznego Dowódcę Otchłani. Wśród demonów można spotkać spaczonych strażników jako piechotę, spadających z nieba infernali i silniej uzbrojonych strażników przekleństwa. Siły z Azeroth mają portale wiodące zarówno do Orgrimmaru, jak i Stormwind (które obecnie mogą być używane przez graczy), przez które nieustannie przysyłane są posiłki na front. Po uzyskaniu pierwszego zadania, automatycznie ujawniane są przed graczami trasy lotów do Ostoi Honoru (Przymierze) i Thrallmaru (Horda), co pozwala na dostęp do Outland bez przedzierania się przez legiony elitarnych demonów szturmujących Portal. Od stóp Schodów Przeznaczenia biegnie Ścieżka Chwały, która kończy się w Cytadeli Piekielnego Ognia.

Zarówno dla graczy Przymierza, jak i Hordy będzie to miejsce otrzymania pierwszego zadania w Outland.

Transport[edytuj | edytuj kod]

Trasy lotów[edytuj | edytuj kod]

Portale[edytuj | edytuj kod]

Ważne postacie[edytuj | edytuj kod]

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Zobacz także[edytuj | edytuj kod]