Sunwalkers

Z Wowpedia
HordeSłońcowiercy
Sunwalker Dezco Official.jpg
Przywódca
Rasy
Klasy
Baza działań
Teatr działań
Główny język
Pozostałe języki
Przynależność
Status

Aktywny

"Najciemniej jest zawsze przed świtem. Świt nadejdzie... Słońce się wzniesie. Równowaga powróci tam, gdzie jej miejsce."
- Aponi Jasnogrzywa

Słońcowiercytaureńskim zakonem paladynów wprowadzonym w World of Warcraft: Cataclysm. Założony on został przez Aponię Jasnogrzywą, która po wielu dysputach z Tahu Sagewindem postanowiła założyć tę organizację. W ów dysputach poruszali kwestię zbalansowania elfickiego nacisku na czczenie księżyca, którą można osiągnąć poprzez rewerencję światła - w ramach taureńskiej czci Matki Ziemi. Dzięki temu są oni wojownikami, którzy posługują się mocą An'she - Słońca w taureńskiej mitologii - tak jak bywało to drzewiej.[1] Ci "paladyni" istnieją u boku Wróżbitów, odrodzonych taureńskich kapłanów, prowadzonych przez Tahu Sagewinda, którzy także posługują się mocą An'she. Potrzeba istnienia Słońcowierców uzasadniona jest zarówno trudnymi czasami, jak i nieustającą potrzebą pełnienia służby wobec Matki Ziemi, szczególnie ważnej dla ich rasy, która, być może, jest ich najpotężniejszą bronią.

Klasowy wierzchowiec Słońcowierców na poziomie 20 to Kodo Słońcowiercy, a ten na poziomie 40 to Potężny Kodo Słońcowiercy.

History[edytuj | edytuj kod]

  Wiki.png Ten artykuł wymaga tłumaczenia - jest obecnie w całości lub w części w języku angielskim. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i przetłumaczyć chociaż fragment, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

Concurrently with the War against the Lich King, Brightmane and Sagewind discussed whether the Tauren have overlooked a key aspect of balance, noting the night elves' near exclusive worship of the moon, known to the tauren as Mu’sha. Yet both Mu’sha and An’she, the sun, are the eyes of the Earth Mother. The pair concluded that the night elves, through their ties to tauren druids, passed on their cultural prejudice against the sun to their tauren students. To properly revere the Earth Mother they hold sacred, the two decided to strive for balance and further explore the powers of the sun, An'she. Brightmane, a warrior who fought on the Icecrown Glacier, remained hopeful that An’she would shine across the sky, and victory would be won by the mortal races no-matter what perils remained.[2]

Powiedzenia[edytuj | edytuj kod]

  • Taureńscy trenerzy paladynów: “Światło Słońca oświetla drogę do mądrości.”
  • Taureńscy trenerzy paladynów: “Światło Słońca oświetla drogę do mądrości. Gdzie powędrujemy dzisiaj, przyjacielu?”
  • Taureńscy trenerzy paladynów: “Niech światło Słońca się chroni, (klasa).”

Znani członkowie[edytuj | edytuj kod]

Imię Lokacja Rola
Tauren male Horde Jo'hsu Gromowe Urwiska Nieznana
Tauren male Horde Tahu Sagewind Gromowe Urwiska Możliwe powiązanie, trener kapłanów
Tauren male Horde Reha Gromowe Urwiska Trener paladynów
Tauren female Horde Aponi Jasnogrzywa Gromowe Urwiska Założycielka, trener paladynów
Tauren female Horde Saern Gromowe Urwiska Trener paladynów
Tauren male Horde Iopi Osada Krwawego Kopyta Trener paladynów
Tauren male Horde Helaku Obóz Narache Trener paladynów
Tauren male Horde Lonaki Rozdroże Trener paladynów
Tauren male Horde Atohmo Orgrimmar Trener paladynów
Tauren male Horde Dezco Pandaria Wódz plemienia Goniących za Świtem

Źródło mocy[edytuj | edytuj kod]

Kuatha Mornhoof TCG.jpg
Questionmark-medium.png
Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda. Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!

Zakon Słońcowierców może zawierać zarówno Wróżbitów prowadzonych przez Tahu Sagewinda, jak i również paladynów. Zdaje się, iż Sagewind i Aponi Jasnogrzywa stworzyli własną interpretację pojęcia równowagi wobec Matki Natury, co może również świadczyć o fakcie, iż prowadzą oni tę organizację jako równi sobie. Jednakże na chwilę obecną, nie zanotowano jeszcze ani jednego taureńskiego kapłana będącego członkiem Słońcowierców.

Wygląda na to, iż Słońcowiercy powstali wskutek odkrycia dwóch nowych technik wykorzystywania mocy An'she, w ten sposób oddając cześć równowadze oraz Matce Naturze. Ewentualnie istnieje możliwość, iż ścieżka ta była znana od dawna (tak jak w przypadku taureńskich znachorów, Wróżbitów) i została on zwyczajnie ponownie wcielona w życie.

Zobacz także[edytuj | edytuj kod]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

  1. Ultimate Visual Guide
  2. World of Warcraft: Wrath of the Lich King. Aponi Brightmane, in conversation with Tahu Sagewind: “There's a phrase... "It's always darkest before the dawn." The dawn will come, though, Tahu. The sun will rise. The balance will shift back to where it should be.”. Aponi Brightmane smiles and gestures to the north. “Even on the glacier itself, the sun manages to peek through the gloom. I have hope, Tahu. I think we'll make it through this, no matter how dire it looks.”