Sunwell Plateau

Z Wowpedia
Sunwell Plateau
SWP, QD25
Sunwell Plateau loading screen.jpg
Ekran ładowania Sunwell Plateau
Lokacja

Isle of Quel'Danas

Rasy
Ostatni boss

Kil'jaeden

Informacje o instancji
Typ

Raid

Zalecany poziom

70+

Poziom minimalny

70+

Limit graczy

25

Klucz

none

Czas resetu

7

Bossowie

Kalecgos,Brutallus,Felmyst,Eredar Twins,M'uru,Kil'jaeden

Sunwell Plateau jest instancją rajdową zlokalizowaną na wyspie Quel'Danas na północ od Silvermoon City. Blizzard planował, aby stała się ona najtrudniejszą instancją rajdową w grze, do czasu wypuszczenia drugiego dodatku, Wrath of the Lich King. Sunwell jest dla graczy posiadających już poziom ekwipunku Tier-6, a także tutaj mogą paść z trzech pierwszych bossów kolejne cześći setu Tier-6 (Buty, pasek, bracers), a także nie-setowe epickie inne części.

Instancja zawiera teren zewnętrzny, jak i wnętrza budynku, w którym gracze mogą znaleźć złapane naaru, których jako głównym źródłem mocy w wewnątrz, jest finałowy budynek Sunwell.

Architektura Sunwell Plateau jest porównywalna i zbliżona do Silvermoon City.

Wymagania[edytuj | edytuj kod]

Instancja została otwarta dla graczy wraz z wypuszczeniem patchu 2.4, ale ostatni trzej bossowie byli dostępni przy każdej bramie - blokującej spotkanie z każdym z nich i następnym, otwierane co określony czas na wszystkich serwerach (W związku, że inspekcje miały miejsce w dzień, gracze ze Stanów Zjednoczonych mieli dzień przewagi nad graczami z Europy). Pierwsza brama została otwarta 8 kwietnia 2008 roku w USA, dwa tygodnie po wypuszczenia patchu na live-serwery. Druga brama została otwarta po inspekcji 29 kwietnia 2008 roku. Trzecią i ostatnią brame otwarto 20 maja 2008 dla serwerów amerykańskich. Poziom trudności instancji dla pierwszych 3. bossów była na równi z poziomem Tieru-6 oraz wzrastała z każdym następnym.

Mapa instancji[edytuj | edytuj kod]

Na podstawie tej z addonu "Atlas".
Sunwell Plateau map.jpg

Stefy wewnętrzne/przylegające[edytuj | edytuj kod]

Zmiany w uaktualnieniach[edytuj | edytuj kod]

TBC Aktualizacja 2.4.0 (2008-03-25): Dodano.