Surwich

Z Wowpedia
AllianceSurwich
Błąd przy generowaniu miniatury: Brak pliku
Typ

Wieś

Przywódca
Rasy
Język
Religia
Powiązania
Lokacja
Charakterystyka
Instytucje

Done.gif Karczma          Done.gif Poczta

Done.gif Stajnia

Done.gif Kowadło&Kuźnia

Undone.gif Bank       Undone.gif Dom aukcyjny

Podróż

Done.gif Loty
Undone.gif Transport masowy
Undone.gif Portale

Status

Active

Źródła: World of Warcraft: Cataclysm

Surwich to gilneański port i osada rybacka w Strzaskanej Krainie. Większość jej mieszkańców przybyła tu podążając za marzeniem wierzącego w ideały druida imieniem Marl Wormthorn. Wierzył on, że Skażona Blizna może zostać uleczona i zaczął sadzić w niej rośliny. Dzieło okazało się skuteczne, jednak zwabiło ono większość demonów z Blizny do obecnie wypaczonego drzewa, Maldrazu.

Surwich wybudowano w Skażonym Lesie, gdzie niegdyś znajdowała się Skażona Blizna. Dzięki wysiłkom Marla Wormthorna las wokół osady został oczyszczony. Jego działania jednak przyciągnęły demony, które skaziły umysł samego druida, czyniąc z niego demonicznego niewolnika.

Połączenia lotnicze[edytuj | edytuj kod]

Mieszkańcy[edytuj | edytuj kod]

Związani z zadaniami[edytuj | edytuj kod]

Handlarze i usługodawcy[edytuj | edytuj kod]

Inni mieszkańcy[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Mimo że było to jedno z pierwszych osiedli worgeńskich dodanych w World of Warcraft: Cataclysm, to przed patchem 4.3.2 wszyscy mieszkańcy Surwich posiadali głosy ludzi ze Stormwind (które były używane jako zamienniki w wersji beta gry). Sprawa nie dotyczyła Surwickich Opiekunów, którzy zostali dodani w patchu 4.0.6, kiedy twórcy zauważyli, że zapomnieli o strażnikach miejskich.
  • Surwich jest łatwym celem dla rajdów Hordy. Przed 4.0.6 miasto nie posiadało w ogóle strażników, natomiast później okazało się, że pojawianie strażników jest zakłócone błędem, co powoduje, że ich respawn trwa od 30 sekund do nawet kilku minut.
  • Nazwa miasta może odnosić się do "Dunwich" z powieści H.P. Lovecrafta. Oba osiedla zmagają się z problemem skażenia; dla Dunwich było to skażenie przez Starszych, natomiast Surwich zmaga się z demonami.
  • Surwich jest jedynym gilneańskim miastem poza Gilneas, w którym występuje gilneańska architektura - Polana Pazurzastej Gałęzi i Krucze Wzgórze posiadają gilneańskie proporce, ale nie budynki; Polana Dalekiego Strażnika, mimo zamieszkania głównie przez Gilneańczyków, posiada architekturę nocnych elfów.

Zmiany w aktualizacjach[edytuj | edytuj kod]