Tallstrider

Z Wowpedia
TallstriderMoM.JPG
Strider.png

Długochodźce, albo poprostu chodźce, to strusio-podobne bestie zamieszkujące Kalimdor.

Długochodźce to nieupierzone ptaki drapieżne, które wyglądają, jakby mogły zabić wszystko, co są w stanie dogonić.. Posiadają parę umięśnionych nóg oraz szczątkowe skrzydła, które trzepoczą gdy idą. Ich owłosione głowy wieńczy ostry dziób, dzięki któremu mogą polować. Trudno uciec długochodźcą, znanym ze swojej prędkości. Przypominają one 6-stopowe strusie z silnymi grubymi szyjami oraz ostrymi dziobami. Długochodźce są spotykane w Mulgore, Darkshore, Barrens, i Durotarze. Młodzi bohaterowie polują na te zwierzęta, aby zdobyć honor i okazać swoje męstwo. Krążą humorystyczne opowieści o śmiałkach, którzy starają się oswoić długochodźce, jako wierzchowce albo zwierzęta pociągowe. Jeśli jest możliwe oswojenie nielotów, będzie to nie lada sukces.

Długochoźcy są wytrwałymi stadnymi myśliwymi. Głównym sposobem ataku jest uderzenie szponami i dziobem. Powala to ofiarę na ziemie. Długochodźcy polują stadami. Sterają się odizolować od innych swoją zdobycz, a następnie ogłuszają ją. Przeciwko jednemu, ale silniejszemu przeciwnikowi, chodźce dręczą ofiarę, aż będzie zbyt wyczerpana by walczyć. Długochodźce atakują inne drapieżniki, wszystkie większe od polnej myszy, a potem walczą aż do śmierci. Skaczą na wrogów, okładają ich pazurami i dziobią. Jeśli długochodźca jest głodny, będzie atakował dopóki nie zginie on lub jego ofiara.

W patchu 2.1 zostaje udostępniony nowy gatunek długochodźca, nazwany Lost Torranche. Znajduje się on na wyspie na poługni Terokkar Forest w Sorrow Wing Point . Są one na poziomie 70. Mają purpurową i zieloną kolorystyke. Są oswajalne.

Inspiracją dla długochodźców były prawdopodobnie prehistoryczne ptaki takie jak moa albo terrobird z Południowej Ameryki.

Cechy[edytuj | edytuj kod]

Warte uwagi długochodźce[edytuj | edytuj kod]

Rodzaje Długochodźców[edytuj | edytuj kod]

Type
Ferocity
Diet
Inv misc food 11.png Inv misc food 04.png Inv misc food 19.png Inv mushroom 11.png
Abilities
Basic Special Exotic Bonus
Ability druid rake.png Ability hunter pet tallstrider.png

Jako towarzysz łowcy[edytuj | edytuj kod]

  • Rzadko widywane jako towarzysz łowcy. Mazzranache, dzięki swojemu wyglądowi, przypominającemu flaminga, jest najpopularniejszy w tej roli.

Zmiany patchowe[edytuj | edytuj kod]

Wrath of the Lich King Aktualizacja 3.0.2 (2008-10-14): Duże zmiany Bite zamiast Claw.
Nowa umiejętność, Dust Cloud
Mogą jeść chleb.
10%bonusu obrażeń.

Wrath of the Lich King Aktualizacja 3.1.0 (2009-04-14): Unormowanie bonusów.5%bonusu obrażeń zamiast 10%.
5% Bonusu pancerza