Thargas Anvilmar

Z Wowpedia
AllianceThargas Anvilmar
Błąd przy generowaniu miniatury: Brak pliku
Tytuł

<Obrońca Przęsła Thandol>

Płeć

Mężczyzna

Rasa
Klasa
Przynależność
Lokacja
Status

Żyje

Krewni

Thargas Anvilmar to krasnolud z Ironforge, poddany króla Magniego Bronzebearda i młodszy brat Hjalmara Anvilmara, który walczył ramię w ramię z królem Varianem Wrynnem.

Anvilmar pojawił się w zestawie figurek World of Warcraft: Series 1 wydanym przez DC Unlimited, gdzie nosi Zbroję Niszczyciela.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

World of Warcraft: The Comic[edytuj | edytuj kod]

Thargas Anvilmar został wysłany przez króla Magniego Bronzebearda, by spotkać się z Varianem "Lo'Goshem" Wrynnem, Valeerą Sanguinar i Brollem Bearmantle w Porcie Menethil i odeskortować ich do Ironforge. Gdy Varian, Valeera i Broll zeszli z pokładu okrętu płynącego z Kalimdoru, Thargas podążył za nimi do karczmy, gdzie rozprawili się z bandą Bractwa Defiasów. Później opowiedział Varianowi i jego przyjaciołom o innym "Królu Varianie", który powrócił do Stormwind.

Gdy drużyna wyruszyła do Ironforge, została zaatakowana przez grupę krasnoludów Ciemnego Żelaza. Gdy bohaterowie ją rozbili, przywódca bandy, Gunnar Flyntrock, powiedział Thargasowi, że jego brat, Hjalmar Anvilmar, zostałschwytany przez krasnoludy Ciemnego Żelaza z Przęsła Thandol. Drużyna zdecydowała się wyruszyć na ratunek.

Gdy dotarli do przeprawy, odnaleźli Hjalmara skrępowanego przez bandę krasnoludów pod przywództwem Balgarasa Plugawego. Wódz grupy miał zamiar w okrutny sposób rozprawić się z wrogim krasnoludem poprzez roztopienie nad jego głową Hełmu Anvilmarów i zalanie twarzy Hjalmara płynnym metalem. Thargas jednak zdążył odciąć dłoń Balgarasa, zanim ten zdążył rzucić zaklęcie i tym samym uwolnił brata. Jednak krasnolud Ciemnego Żelaza zdrową ręką zdążył jeszcze podpalić lont jednego z wielu materiałów wybuchowych zgromadzonych na moście . Hjalmar rzucił się do przodu, by osłonić brata przed pewną śmiercią, samemu odnosząc śmiertelne rany od eksplozji. Przed śmiercią zdążył jednak przekazać Thargasowi Hełm Anvilmarów i powierzyć mu zadanie ochrony Przęsła Thandol. W imię poległego brata Thargas zabił wielu krasnoludów Ciemnego Żelaza i pomógł ocalić przeprawę przed wysadzeniem w powietrze.

Krótko potem Thargas dołączył do grupy Variana i pomógł mu wygnać Onyxię ze Stormwind i zaatakować jej Leże. Gdy smoczyca padła martwa, Thargas powrócił do Wschodnich Królestwe razem z żołnierzami ze Stormwind, by móc uporządkować sprawy związane ze zgonem brata oraz podziałem dziedzictwa. Varian serdecznie podziękował krasnoludowi za pomoc i zapewnił o swej przyjaźni oraz wsparciu całego Stormwind.

Wolfheart[edytuj | edytuj kod]

WoW-novel-logo-16x62.png Ta sekcja zawiera informacje zawarte w powieściach oraz opowiadaniach.

Thargas wraz z członkami Rady Trzech Młotów wziął udział w szczycie Przymierza, które zakończyło się przyjęciem Gilneas do organizacji. Thargas występował tam jako reprezentant klanu Bronzebeard.

Cataclysm[edytuj | edytuj kod]

Thargas pojawia się w World of Warcraft: Cataclysm jako NPC oferujący Zadania, wysyłający poszukiwaczy przygód do obrony Przęsła Thandol i odbicia Dun Modr. Początkowo można go znaleźć na rubieżach miasteczka, gotowego do walki i stojącego na trupach licznych zabitych Strzelców Półmroku.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Thargas Anvilmar w World of Warcraft

Thargas Anvilmar jest zaangażowany w następujące zadania:

Jaina Proudmoore:Wichry Wojny[edytuj | edytuj kod]

Thargas był obecny podczas spotkania Variana z pozostałymi przywódcami lub ambasadorami Przymierza, podczas którego debatowano nad najlepszym sposobem przełamania blokady Hordy wokół Kalimdoru.

Spekulacje[edytuj | edytuj kod]

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Linki zewnętrzne[edytuj | edytuj kod]

Wetlands The Battle of Thandol Span