Ostatni Strażnik

Z Wowpedia
(Przekierowano z The Last Guardian)
Ostatni Strażnik
Warcraft Ostatni Strażnik.jpg
Autor (Autorzy)
Artysta (Artyści)
Stron

308

Wydawca
Opublikowano

1 Grudnia 2001

Oprawa

Paperback, eBook, and audiobook

Cena detaliczna

US: $7.99 CAN: N/A UK: £5.49 PL: N/A

ISBN 10:

ISBN 0671041517 & ISBN 0743423143

ISBN 13:

ISBN 9780671041519 & ISBN 9780743423144

Informacje na odwrocie ksiązki[edytuj | edytuj kod]

W okrytej mgłą zapomnienia przeszłości świat Azeroth wypełniały wszelkiego rodzaju cudowne istoty. Tajemnicze elfy i wytrzymałe krasnoludy żyły we względnym pokoju i harmonii z ludzkimi plemionami... aż do chwili, gdy demoniczna armia znana jako Płonący Legion na zawsze zniszczyła spokój tego świata. Teraz orki, smoki, gobliny i trolle walczą o władzę nad podzielonymi, skłóconymi królestwami. Wszystko to jest częścią wielkiego, niebezpiecznego planu, który zadecyduje o przyszłości świata.

WARCRAFT

Strażnicy Tirisfal: ród wybrańców pełnych niemal boskiej mocy, z których w każdym pokoleniu jeden prowadzi tajemną, samotną wojnę przeciwko Płonącemu Legionowi. Od urodzenia przeznaczeniem Medivha było stać się największym i najpotężniejszym ze szlachetnego zakonu. Jednak od początku jego duszę plamiła ciemność, wypaczając niewinność i zwracając w stronę zła moce, które powinny służyć dobru. Wewnętrzna walka ze złem rozdartego między dwoma przeznaczeniami Medivha zadecyduje o losach samego Azeroth... i na zawsze zmieni świat.

Bohaterowie[edytuj | edytuj kod]

Główni bohaterowie[edytuj | edytuj kod]

Pośredni bohaterowie[edytuj | edytuj kod]

Mało znaczący bohaterowie[edytuj | edytuj kod]

Note: Ci bohaterowie zostali tylko wspomnieni w książce lub ich udział był mało znaczący podczas historii.

Factions[edytuj | edytuj kod]