Thunder Bluff (faction)

Z Wowpedia
HordeThunder Bluff
TaurenCrest.jpg
Przywódca
Pozostali przywódcy
Rasy
Stolica
Główne miasta
Baza działań
Przynależność
Reputacja
Kwatermistrz
Nagrody
Tabard
Błąd przy generowaniu miniatury: Brak pliku

Thunder Bluff to frakcja miasta, stolicy Taurenów, Thunder Bluff. Znajduje się w północnej części Mulgore. Całe miasto zostało wzniesione na wysokich płaskowyżach i jest dostępne tylko dzięki windom umieszczonym w północno-wschodnim i południowo-zachodnim krańcu miasta.

Reputacja[edytuj | edytuj kod]

Za większość oferowanych zadań w Mulgore, Azshara, Feralas, Southern Barrens, oraz Thousand Needles otrzymamy reputację w Thunder Bluff.

Kwatermistrz Thunder Bluff, Brave Tuho [46.8, 50.0], znajduje się na szczycie wieży jeźdźców wiatru w najwyższym wydrążonym totemie, tuż obok mistrza lotów. Bez względu na poziom reputacji sprzedaje [Thunder Bluff Tabard], którego można użyć do zdobywania reputacji w lochach.

Codzienne kulinarne i wędkarskie zadania za które otrzymamy reputację w Thunder Bluff są dostępne u Aska Mistrunner [51.8, 52.6] i Kah Mistrunner [56.6, 47.0]. Oboje dostępni są na najwyższym płaskowyżu w Thunder Bluff.

Reputację można także zdobyć rywalizując w Argent Tournament (wymagany 80 poziom) lub używając Thunder Bluff Writ of Commendation z Molten Front (wymagany 85 poziom).

exalted z Thunder Bluff jest jednym z wymagań by otrzymać tytuł Ambassador Hordy.

Członkowskie plemiona[edytuj | edytuj kod]

Nagordy[edytuj | edytuj kod]

Na poziomie reputacji revered, Brave Tuho sprzedaje unikalny 16-miejscową torbę.

Na exalted, Brave Tuho sprzedaje płaszcze na 35 poziom, dla graczy spoza rasy Taurenów umożliwia kupno i jazdę na Kodowierzchowcach Kodo (Taureni mogą jeździć na nich bez względu na poziom reputacji). Taureńskie kodo można zakupić u Harba Clawhoofa[47.6, 58.5] w wiosce Bloodhoof, Mulgore. Nieuzbrojone kodo są dostępne od 20 poziomu, a uzbrojone kodo od 40.

Przedmiot Koszt Typ
Revered [Thunder Bluff Satchel] 10s Torba
Exalted [Mantle of Thunder Bluff] 1g 90s 31c Płaszcz
[Cape of Thunder Bluff] 1g 89s 60c Płaszcz
[Shroud of Thunder Bluff] 1g 88s 86c Płaszcz
Exalted
(for non-Tauren members of the Horde)
[Brown Kodo] 1g Wierzchowiec
[Gray Kodo] 1g Wierzchowiec
[White Kodo] 1g Wierzchowiec
[Great Brown Kodo] 10g Wierzchowiec
[Great Gray Kodo] 10g Wierzchowiec
[Great White Kodo] 10g Wierzchowiec

Linki zewnętrzne[edytuj | edytuj kod]