Treant

Z Wowpedia
Treanci
Błąd przy generowaniu miniatury: Brak pliku
Frakcja/Przynależność
Klasy postaci

Nieznane

Stolica rasowa

Różne

Przywódcy rasowi

Brak

Rasowy wierzchowiec

Brak

Ojczyzna
Główny język

Nie mówią, jednak rozumieją darnassiański

Drugi język

Brak

Średni wzrost

Różny

Treanci to potężne, starożytne drzewa i bardziej prymitywne formy mądrych Starożytnych, które służyły pod Cenariusem w dawnych czasach. Są one blisko związane z druidami, i często towarzyszą najpotężniejszym z nich, jak również strażnikom zagajnika. Wiele treantów oszalało podczas Trzeciej Wojny. Zniszczenie lasów, jak również demoniczne skażenie kazało im atakować każdego, kogo napotkają. Tranci przypominają duże ruszające się drzewa z twarzami.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Stworzenie to wygląda jak niski, rozgniewany człowiek-drzewo. Podobne do gałęzi ramiona zakończone są trzypalczastymi pazurami. Treanci to małe, podobne do drzew istoty. Są rzadko widywane w czasach pokoju, jednak w chwili konfliktu patrolują lasy i są nieprzyjaźnie nastawieni wobec wszystkich wrogów natury. Treanci nie potrafią mówić, lecz rozumieją język darnassiański.

Walka[edytuj | edytuj kod]

W stylu walki treantów nie ma subtelności. Szarżują one na wrogów tak szybko, jak to możliwe, atakując swymi drewnianymi pazurami.

Lokacje[edytuj | edytuj kod]

Wrogie treanty najniższego poziomu (Poziom 2) spotkać można na Wyspie Sunstriderów nieopodal płonącego kryształu i stawu. Skażone treanty poziomu 13 spotkać można w Dolinie Środka na Dolinie Krwawej Mgły. Skażonych treantów poziomu 26 można napotkać na południe od granicy ze Skażonym Lasem, w Cienistej Dolinie. W samym Skażonym Lesie występują w Lasach Żelaznych Drzew i mają około 52 poziomu. Nieliczne treanty występują w Feralas i posiadają pasywne nastawienie. Wiele wrogich spaczonych treantów można spotkać w Dzikiej Buławie, we wschodnim skrzydle. Treanty bronią również Darnassus. Technicznie treanty występują też w Lesie Terokkar: niegdyś były drzewami, jednak po wybuchu Auchindoun magia je spaczyła i pozwoliła się poruszać. W Outland (jako gracz Przymierza) wprowadzisz treantów do ekosystemu Gór Krańca Ostrza, gdy Ekspedycja Cenarionu będzie próbowała uleczyć krainę nigdyś należącą do treantów i starożytnych. Treantów napotkać można również w Lesie Kryształowej Pieśni, zarówno neutralnych, jak i wrogo nastawionych.

Zadania wprowadzające treantów do Outland[edytuj | edytuj kod]

Zadanie w Górach Krańca Ostrza nakazuje przyspieszyć wzrost Sadzonek Zagajnika, które, po wyrośnięciu, staną się Żywymi Obrońcami Zagajnika, neutralnymi wobec Przymierza i wrogimi wobec Hordy.

Mitologia[edytuj | edytuj kod]

Treanty są prawdopodobnie inspirowane, zarówno z nazwy, jak i natury, Entami, potężną rasą myślących drzew stworzoną przez J.R.R. Tolkiena.

W World of Warcraft[edytuj | edytuj kod]

Treanty zawsze były obecne, zarówno te dobre, jak i złe, w WoW. Dodatkowo 41-punktowy talent w drzewie Równowaga druida, Siła natury, pozwala druidowi przyzwać 3 treantów, by walczyły po jego stronie przez 30 sekund (lub do czasu śmierci ich pana). Podobnie najwyższy talent w drzewie Odnowa, Forma Drzewa Życia pozwala drudom stać się treantami.

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

Galeria[edytuj | edytuj kod]