Uncommon

Z Wowpedia
  Icon-template.svg Ten artykuł wymaga przepisania - jest nie do przyjęcia według standardów WoWWiki. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc napisać ten artykuł od nowa, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

Niecodzienny to poziom jakości przedmiotów pomiędzy codziennym a rzadkim.

  • Nazwy przedmiotów o niecodziennej jakości wyświetlane są na zielono. Mają również zieloną otoczkę.
  • Ekwipowalne przedmioty o niecodziennej jakości przeważnie mają jeden lub więcej bonusów do atrybutów.
  • Większość ekwipowalnych przedmiotów niecodziennej jakości może zostać poddana odklinaniu.
  • Niektóre składniki występują w niecodziennej jakości, w tym wszystkie Esencje używane przez zaklinaczy, takie jak [Greater Eternal Essence], Esencje Żywiołów, np. [Essence of Fire] oraz inne nietypowe składniki, np. [Blood of the Mountain].
  • Webowy kod koloru dla przedmiotów o niecodziennej jakości to #1eff00.
  • Nagrodami w zadaniach powyżej poziomu 10 są przeważnie przedmioty o niecodziennej jakości.
  • Przedmioty niecodziennej jakości poziomu 1-60 (WoW Icon update.png), które wymagają X poziomu do użycia, mają przeważnie poziom przedmiotu X+5.
  • Przedmioty niecodziennej jakości poziomu 57-70 (TBC), które wymagają X poziomu do użycia, mają przeważnie poziom przedmiotu 3*(X-30).
  • Przedmioty niecodziennej jakości poziomu 67-80 (Wrath of the Lich King), które wymagają X poziomu do użycia, mają przeważnie poziom przedmiotu [4*(X-30)]+2.