Valiance Expedition

Z Wowpedia
AllianceValiance Expedition
Błąd przy generowaniu miniatury: Brak pliku
Przywódca

Król Varian Wrynn

Rasy
Główne miasta

Ekspedycja rycerstwa to główna armia Przymierza w Northrend, która wyruszyła pod przywództwem króla Variana Wrynna ze Stormwind, by walczyć z nieumarłą Plagą. Te zjednoczone siły są również reprezentowane na polu bitewnym Plaża Starożytnych, gdzie walczą z Ofensywą Wojennej Pieśni. Ekspedycja zjednoczyła siły z innymi zjednoczonymi formacjami i założyła posterunki w całym Northrend, tworząc wspólnie Awangardę Przymierza.

Posterunki Ekspedycji[edytuj | edytuj kod]

Ekspedycja Rycerstwa założyła kilka większych przyczółków na całym kontynencie. Jednakże główna baza znajduje się na wybrzeżu Borealnej Tundry.

Reputacja[edytuj | edytuj kod]

Reputacja w Ekspedycji Rycerstwa może być zdobywana przez wykonywanie codziennych zadań, jak również wielu normalnych zadań. Każdy profit reputacji w Ekspedycji Rycerstwa skutkuje również połową jego wartości w reputacji Awangardy Przymierza.

Zadania codzienne[edytuj | edytuj kod]

Howling Fjord[edytuj | edytuj kod]

Icecrown[edytuj | edytuj kod]

Grizzly Hills[edytuj | edytuj kod]

Po osiągnięciu poziomu exalted w Ekspedycji Rycerstwa, wykonywanie zadań przestanie przynosić dochód w Ekspedycji Rycerstwa, lecz wciąż będzie przynosił połowę wartości reputacji w Awangardzie Przymierza.