Valiance Keep

Z Wowpedia
AllianceFort Rycerstwa

Valiance Keep.jpg

Typ

Fort

Przywódca
Rasy
Język
Powiązania
Organizacje
Lokacja
Charakterystyka
Instytucje

Done.gif Karczma          Done.gif Poczta

Done.gif Stajnia

Done.gif Kowadło&Kuźnia

Undone.gif Bank       Undone.gif Dom aukcyjny

Nauczyciele

Undone.gif Klasy
Done.gif Profesje

Podróż

Done.gif Loty
Done.gif Transport masowy
Undone.gif Portale

Status

Active

Źródła: Wrath of the Lich King

Zamek Rycerstwa to główne osiedle Przymierza w Borealnej Tundrze, odpowiednik Domu Wojennej Pieśni. W porcie cumuje duży lodołamacz, natomiast połączenie ze Stormwind zapewnia inny lodołamacz, Kraken.

Fort Rycerstwa jest jednym z dwóch głównych portów Przymierza w Northrend (obok Valgarde w Wyjącym Fiordzie na zachodzie), służącym jako kwatera główna Ekspedycji Rycerstwa - trzonu armii Przymierza w Northrend pod bezpośrednim dowództwem króla Variana Wrynna. Król przebywa jednak w Stormwind, zlecając nadzór nad bieżącą działalnością swoim zaufanym: wysokiemu lordowi Bolvarowi Fordragonowi, który dowodzi oblężeniem Bramy Przekleństwa Angrathar oraz Generałowi Arlosowi, który zarządza samym Fortem Rycerstwa.

Fort pozostaje w ciągłym oblężeniu przez siły Lich King. Za murami należący do Plagi nerubianie kopią tunele, by zapewnić podziemne linie zaopatrzeniowe dla oblężenia, wysyłają też swoich rozdzieraczy, by osłabili obronę zamku. W samym forcie Kult Przeklętych i San'layn próbują podkopać strukturę dowodzenia Przymierza, wypuszczając plagę na miasteczko Farshire, któe stanowiło pierwszą linię zaopatrzenia dla Fortu.

Transport[edytuj | edytuj kod]

Błąd przy generowaniu miniatury: Brak pliku
Latarnia morska

Trasy lotu[edytuj | edytuj kod]

Łódź[edytuj | edytuj kod]

Mieszkańcy[edytuj | edytuj kod]

Związani z zadaniami[edytuj | edytuj kod]

Handlarze i rzemieślnicy[edytuj | edytuj kod]

Widok z wybrzeża

Dodatkowe postacie[edytuj | edytuj kod]

Fort Rycerstwa

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

Pomnik króla Variana Wrynna
  • W jednym z zadań część Fortu Rycerstwa jest nazywana "Wewnętrznym Domem" (ang. Inner Hold).

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Pierwotnie miasto nazywało się "Fortem Sprawiedliwości", jednak twórcy zmienili ją na aktualną. Nazwę Fort Sprawiedliwości nadano wieży wybudowanej w Wieżycy Krzyżowców. Nie wiadomo, czy występował konflikt nazewnictwa, czy inne powody skłoniły twórców do zmiany nazwy.
  • Z większości armat w Forcie można wystrzelić, tworząc błysk i efekt dźwiękowy. Później potrzebna jest jednak chwila, by armaty zostały przeładowane przed kolejnym wystrzeleniem.