Valley of Trials

Z Wowpedia
Błąd przy generowaniu miniatury: Brak pliku
Dolina Prób
Mapa obszaru startowego orków

Dolina Prób w południowej części Durotaru jest miejscem, gdzie swoją podróż rozpoczynają młodzi orkowie. W samej dolinie mogą czuć się bezpieczni przez zagrożeniami z zewnątrz, podczas gdy sami dostępują prób, które przygotowują je do wkroczenia w nowy świat jako rekruci Hordy. Gdy wypełnią wszystkie postawione przed nimi zadania będą wystarczająco gotowi, aby stawić czoło nowym wyzwaniom jakie na nich czekając za wysokimi murami.

W samym centrum doliny znajduje się wykuta w skale nieduża jaskinia, która zapewnia dostateczny komfort dla jej mieszkańców. To tutaj rekruci i trenerzy żyją wspólnie i pracują; i to właśnie tutaj adepci wracają, aby złożyć swój raport po wykonaniu swoich misji. Okolica nie jest zbyt spokojna. Ostatnimi czasy jedna z Jaskiń Płonącego Ostrza w północnej części doliny została opanowana przez demony. Pomimo iż są one dość słabe i nie stanowią większego zagrożenia, to jednak ich ilość wzrosła do tego stopnia, że zakłócają spokój panujący w okolicy. Należy również dodać, że ich obecność sugeruje, iż pogłoski na temat Mrocznej Rady, która może się znajdować w okolicy, zdają się zawierać ziarno prawdy.

Stworzenia występujące w okolicy to między innymi skorpidy oraz dziki. Gdy większość z nich zdaje się być niegroźnych, to jednak jeden ze skorpidów zwany Sarkoth sprawia niemałe kłopoty.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

  1. H [1] Your Place In The World
  2. H [2] Cutting Teeth
  3. H [3] Invaders in Our Home / H [3] Galgar's Cactus Apple Surprise
  4. H [3] Sting of the Scorpid
  5. Na 3 poziomie pojawiają się klasowe zadania:
  6. H [4] Lazy Peons
  7. H [4] Vile Familiars
  8. H [5] Hana'zua (opcjonalnie)
    1. H [5] Sarkoth
    2. H [5] Back to the Den
  9. H [5] Report to Sen'jin Village

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Zmiany w aktualizacjach[edytuj | edytuj kod]