Wandering Isle

Z Wowpedia
NeutralThe Wandering Isle
Poziomy: 1 - 10
Wandering Isle.jpg
Typ
Rasy
Języki
Przynależność
Lokacja

Dryfuje ku Maelstromowi

Wędrująca Wyspa to obszar startowy dla grywalnej rasy pandarenów w World of Warcraft: Mists of Pandaria. Wyspa jest dużym masywem umieszczonym na grzbiecie wielkiego żółwia, znanego pandarenom jako Shen-zin Su, zamieszkanym przez ciekawych świata pandarenów i/lub ich potomków, którzy dziesięć tysięcy lat temu opuścili ojczystą Pandarię, by odkryć inne krainy i rasy Azeroth. Od tego czasu wyspa dryfuje po oceanach świata.

Oficjalne opisy[edytuj | edytuj kod]

Ekran ładujący

Z listy krain:

Oddzielona przez tysiąclecia od Pandarii Wędrująca Wyspa dryfuje po oceanach Azeroth. Gdy pogoda nagle zaczęła się zmieniać, a wyspę zaczęło znosić w stronę Maelstromu, starsi ze Świątyni Pięciu Świtów zasięgnęli rady czterech duchów żywiołów, by wyjaśnić tę sprawę. Herosi muszą odkryć przyczynę choroby toczącej krainę, zanim cała wyspa pogrąży się w otchłani.

Z artykułu o krainie

Liu Lang odszedł, lecz jego uczniowie wciąż opuszczają brzegi Pandarii kierowani ciekawością świata. Żółw znacznie urósł, osiągając rozmiary małego miasta. To tutaj, na "Wędrującej Wyspie" młodzi pandareni trenują i pobierają nauki, walcząc między sobą lub szlifując narzędzia i techniki sztuk walki.
Życie toczyło się tu w spokoju i aurze oświecenia do czasu, aż Wędrująca Wyspa przepływała przez morza otaczające Maelstrom. Ziemia zrobiła się niestabilna, uprawy uschły, a Shen-zin Su unosił się w oceanie, dryfując być może ku swej śmierci.
Jako jeden z najbardziej obiecujących pandareńskich poszukiwaczy przygód, musisz odkryć prawdziwe zagrożenie dla Wędrującej Wyspy. Lecz problem, z którym mierzy się wielki żółw ma liczne potencjalne rozwiązania, a uczniowie przebywający na wyspie nie są zgodni, które z nich wybrać. Czy zadziałają natychmiast (lecz lekkomyślnie), by ocalić swój dom, zanim wszystko będzie stracone? Czy raczej będą dyskutowali, próbując odnaleźć bezpieczniejszą (lecz dłuższą) drogę do uleczenia krainy i poradzenia sobie z niebezpieczeństwami?
Twoja decyzja wpłynie na przyszłość i wyznaczy ścieżkę dla pandarenów w zmieniającym się świecie.

Z informacji na temat pandarenów

Nieliczni pandareni poszukują dróg poza mgłą. Pokolenia temu pandareńscy odkrywcy poczęli się zbierać na grzbiecie wielkiego żółwia: Shena-zin Su. Ten pływał po oceanach Azeroth, być może będąc jedynym kontaktem pandarenów z zewnętrznym światem. Wreszcie nawet oni utracili kontakt z okrytą mgłami ojczyzną.
Gracze, którzy zdecydują się stworzyć pandareńską postać, rozpoczną swoją podróż na grzbiecie Shena-zin Su. Gdy żółw jest zagrożony, cały wędrujący dom staje przed widmem pochłonięcia przez morze, a gracze muszą przyspieszyć swój trening, by rzucić się w wir akcji.
Podczas czasu spędzonego na żółwiu, gracze po raz pierwszy zetkną się z Przymierzem i Hordą. Zanim zakończą swój pobyt, będą musieli podjąć najważniejszą decyzję swojego życia: Którą z dwóch frakcji wesprą podczas podróży, by uleczyć świat zniszczony Kataklizmem i zagrożony globalną wojną?

Geografia[edytuj | edytuj kod]

Mapa i subregiony[edytuj | edytuj kod]

Mapa Wędrującej Wyspy
Cave of Meditation · Chamber of Whispers · The Dawning Span · The Dawning Stair · The Dawning Valley · The Elders' Path · Fe-Fang Village · Fu's Pond · Liang's Retreat · Mandori Village · Morning Breeze Lake · Morning Breeze Village · Pei-Wu Forest (Forlorn Hut · Pool of the Paw) · Ridge of Laughing Winds · The Rows (The Dai-Lo Farmstead · Ki-Han Brewery · Teeming Burrow · Virmen Grotto) · Shang Xi Training Grounds · Shrine of Five Dawns · Shrine of Inner-Light · The Singing Pools (Pool of Reflection) · Temple of Five Dawns · Tranquil Grotto · The Wood of Staves · Wreck of the Skyseeker · Wu-Song Village

Obszary przyległe[edytuj | edytuj kod]

Nazwa krainy Frakcja Dostęp
Stormwind, Elwynn Forest Alliance 15.png Po zadaniu Neutral 15.gif [10] Quest:A New Fate
Orgrimmar, Durotar Horde 15.png Po zadaniu Neutral 15.gif [10] Quest:A New Fate

Gdy gracze opuszczą Wędrującą Wyspę, nie będą mieli możliwości tu powrócić. Wszyscy nie będący pandarenami nie mogą się tu dostać, podobnie jak gracze nie będący goblinami nie mają wstępu na Zagubione Wyspy i Kezan.

Ważne postacie[edytuj | edytuj kod]

Zobacz także: Wandering Isle NPCs

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Główny artykuł: Wandering Isle storyline

Fabuła na Wędrującej Wyspie przeznaczona jest dla pandarenów poziomu od pierwszego do dziesiątego. Nowo stworzeni pandareni rozpoczynają przygodę jako neutralni w swojej własnej instancji. Gdy osiągną koniec ciągu zadań, zostaną zmuszeni do podjęcia decyzji, z którą z frakcji zechcą się sprzymierzyć, z Przymierzem czy Hordą.

Surowce[edytuj | edytuj kod]

Dzikie stworzenia[edytuj | edytuj kod]

Galeria[edytuj | edytuj kod]