Warlords of Draenor intro experience

Z Wowpedia
Błąd przy generowaniu miniatury: Brak pliku
Nowości: garnizony, nowe modele postaci oraz zupełnie nowy świat - Draenor.
Nowa mapa Strzaskanej Krainy.

Wstęp do Warlords of Draenor to fazowana wersja Strzaskanej Krainy oraz instancjonowana Dżungli Tanaan (Atak na Mroczny Portal) dla graczy, którzy osiągnęli poziom 90. Zmieniona Strzaskana Kraina jest częścią wydarzenia wprowadzającego i została oddana graczom jeszcze przed wejściem nowego dodatku.

Postacie doładowane (opcja Character Boost) mogą pojawić się po zalogowaniu na nie w Dżungli Tanaan lub na Strzaskanej Plaży w zależności od tego, czy mają wykupiony dodatek Warlords of Draenor i muszą wykonać łańcuch zadań, aby odblokować wszystkie swoje talenty i umiejętności.

Atak Żelaznej Hordy[edytuj | edytuj kod]

Żelazna Horda uruchomiła swój własny Mroczny Portal i rozlała się po całej Strzaskanej Krainie. Dotarli aż do Iglicy Czarnej Góry i mają plany na resztę Azeroth. W Strzaskanej Krainie upadł Fort Nethergarde, Twierdza Okril'lon (uprzednio Twierdza Upiornej Maczugi) została zdobyta, a plemię Upiornej Maczugi przyłączyło się do Żelaznej Hordy. Niezliczona liczba orków wciąż przelewa się przez Portal, zagrażając wszystkim mieszkańcom Azeroth.

Wstęp można rozpocząć przyjmując zadanie z okna "What's new?", które pojawia się pierwszy raz po zalogowaniu, bądź z Tablic Wezwania Bohatera / Tablic Rozkazów Wodza Wojennego w stołecznych miastach, a następnie teleportując się do Strzaskanego Desantu w Strzaskanej Krainie.

Opcjonalne zadanie: B [90] Iron Horde Invasion!

  1. Wykonaj wszystkie:
  2. Wykonaj oba:
  3. B [90] Investigating the Invasion
  4. Wykonaj wszystkie:
  5. Wykonaj wszystkie:
  6. B [90] Gar'mak Bladetwist
  7. A [90] Report to the King / H [90] Warning the Warchief

Draenorski kontratak[edytuj | edytuj kod]

Ta część wstępu pojawiła się wraz z wejściem dodatku Warlords of Draenor. Zaczyna się od przyjęcia zadania The Dark Portal z okna wiadomości "What's new?", która pojawia się automatycznie po zalogowaniu, lub przyjmując zadanie z Tablic Wezwania Bohatera bądź Rozkazów Wodza Wojennego w stolicach.

Przyjmując zadanie, gracz staje się członkiem drużyny prowadzonej przez arcymaga Khadgara w samobójczej misji wyłączenia Mrocznego Portalu i powstrzymania zagrożenia ze strony Żelaznej Hordy.

Ten etap wstępu to trwający około godziny ciąg fazowanych zadań, prowadzących gracza w ruchu przeciwnym do wskazówek zegara po instancjonowanej wersji Dżungli Tanaan, nazwanej Atakiem na Mroczny Portal. Po finałowym zadaniu B [90] The Home Stretch, gracze opuszczają instancjonowany obszar. Ci po stronie Przymierza trafiają do Doliny Cienistego Księżyca, a ci po stronie Hordy do Grani Mrozognia.

Mapa Ataku na Mroczny Portal...
... tu z widocznym Światołamaczem
  1. The Dark Portal
  2. Azeroth's Last Stand
  3. Onslaught's End
  4. The Portal's Power
  5. The Cost of War
  6. Wykonaj wszystkie z:
  7. Altar Altercation
  8. The Kargathar Proving Grounds
  9. A Potential Ally
  10. Kill Your Hundred
  11. Wykonaj wszystkie z:
  12. Keli'dan the Breaker
  13. Prepare for Battle
  14. The Battle of the Forge
  15. Wykonaj wszystkie z:
    1. Ga'nar of the Frostwolf
    2. Polishing the Iron Throne
    3. The Prodigal Frostwolf
  16. Taking a Trip to the Top of the Tank
  17. A Taste of Iron
  18. The Home Stretch

Przejdź dalej: fabuła Doliny Cienistego Księżyca, fabuła Grani Mrozognia

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Linia zadań Ataku Żelaznej Hordy, którą udostępniono w aktualizacji 6.0.2 nie oferowała żadnych nagród w postaci ekwipunku dla pierwszych graczy, którzy rzucili się do wykonywania zadań. Było niespodzianką dla nich, że na altach ekwipunek był dostępny, więc niektórzy gracze byli nieszczęśliwi - całkiem słusznie - ich główne postacie, które najbardziej potrzebowały nowych przedmiotów, nie otrzymały ich. Zadania zostały ponownie udostępnione tym, którzy nie dostali ekwipunku, lecz fazowanie sprawiło, że znalezienie NPCów okazało się trudne, bądź niemożliwe.
  • Jeżeli oddalisz się zbyt daleko od Khadgara i linii zadań po przekroczeniu Mrocznego Portalu, Khadgar teleportuje Cię z powrotem do niego, mówiąc Don't wander off too far. We need you here, Champion.